Dürüst olacağım, bölüm nasıl oldu hiç emin değilim. Ama siz yine de yorumları eksik etmeseniz mi? 🙈 Etmeyin, etmeyin 😅
Keyifli Okumalar.
Kamaal Bey kahvaltının hazırlanmasını beklerken günün gazetesini okuyordu. Telefonundan daha kolay takip edebileceği uygulamalar olsa da o gazete okumayı daha çok severdi. Spor ekine geldiğinde gazetesini kapatıp az önce kenara bıraktığı bulmacayı eline aldı. Gözlüğünü düzelttikten sonra tam kalemi eline almış bulmacanın sorusunu okuyacakken duyduğu gürültü ile kafasını kaldırıp etrafına bakındı.
Ali merdivenleri koşturarak iniyordu. Kamaal Bey formasını doğru düzgün giymemiş ve deli danalar gibi koşturan oğlana baktı çatık kaşlarla. Elindeki sırt çantasını gelişi güzel fırlatıp babasının önüne dikildi heyecanla.
"Sabah sabah ne oluyor oğlum?"
"Baba! Sana bomba haberim var. Ama nasıl bomba anlatamam."
"Anlatamazsan bana ne diyorsun o zaman?"
Ali gözlerini devirirken Kamaal Bey de gülüyordu. "Söyle hadi neymiş bomban?" diye sordu hemen ardından.
"Ama istediğim şeye tamam diyeceksin?"
"İstediğin şeye bağlı."
"Ohooo o zaman söylemiyorum bir şey."
"Sen bilirsin."
Ali beklediği ilgiyi göremediği için sıkıntıyla yanaklarını şişirdi. Ne dese babasının ilgisini çekerdi onu düşünüyordu.
"Namus meselesi ama?"
Aniden söylediği şeyle istediğini başarmış babasının ilgisini sonunda tam anlamıyla çekmişti. Kamaal Bey Ali'nin parıldayan gözlerine baktı bir süre daha sonra şu sözler döküldü dudaklarından.
"Ne o sen de enişten gibi hamile misin?"
Söylediği şeyle bir iki saniye sessizlikten sonra kendi kendine güldü. O gün oradaki Salman'ın o halini hatırladıkça gülmeden edemiyordu. Başka zaman olsa Ali'de buna gülerdi. Hatta katıla katıla gülerdi ama şu an kendi çıkarları söz konusuydu.
"Ya baba! Bırak dalgayı. Ciddi bir şey diyeceğim."
"Amma uzattın be oğlum. Söyle hadi."
"Kabul mü ama teklifim?"
Kamaal Bey ters ters baktığında Ali derin bir nefes alıp söyledi.
"Üniversite tercihlerimde nereye gideceğime ben karar vereceğim. Ben ablam gibi burada değil yurt dışında okumak istiyorum."
"Düşünülür. Bombayı söyle."
Ali direk olumsuz bir cevap almadığı için mutlu olmuştu. Çünkü babasının düşünürüz demesi yüzde altmış kabul etmesi demekti. Eh bu yüzdelik de Ali için yeterliydi.
"Bomba ablamın odasında!"
*
Kamaal Bey ve Ali Neha'nın odasının önünde bekliyorlardı. Ali içeride ne olduğunu söylememişti henüz babasına. Sadece gördüğü şeye şaşırdığını söyleyip duruyordu. Kamaal Bey oğlunun kafasına vurmuş ve "Ablanın odasına izinsiz mi giriyorsun? Ya müsait değilse eşek herif?" demişti.
Kamaal Bey bu tarz şeylere dikkat eden bir insandı her zaman. Ama dün Neha'yı zor durumda bırakmış olması onu rahatsız etmişti. Ali kendini savunurken bir yandan da odanın kapısını açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikâye
RomanceYıllardır bildiklerini sandıkları duygularda aslında onlardan cahili yoktu. Bir anlaşmayla girdikleri yolu düşe kalka da olsa bitirebilecekler miydi? Peki ya cahil oldukları duyguyu öğrenebilecekler miydi?