Keyifli ve bol yorumlu okumalar. :D
Hazırlanmaya başlamadan önce düğün alanına geçip buradaki hazırlıklara bakıyordum. Düğünü kapalı bir mekan yerine açık havada yapmamız için ısrarcı olan Meera'yı gördüğüm görüntülerle anlıyordum. Kremin ahşap ile uyumu o kadar güzel duruyordu ki yeşilliğin içinde... Pirinç ışıklandırmalar her yerdeydi. Hava karardığında ortaya çıkacak görüntüyü hayal bile edemiyordum. Ortaya kurulan siyah beyaz karelerden oluşan sahne zemini dikkat çekiciydi. Görümcem işini gerçekten biliyordu. Çoktan hazırlanmaya başlanmış masaların dizaynı da kusursuz görünüyordu. Yapılan şeyleri görünce ayılıp bayılma numarası yapacağımı sanırken şu an ciddi ciddi bayılıyordum.
"Meera sen ne yaptın?"
Bana gülümseyerek yaklaşan Meera'ya hayranlık dolu gözlerle bakıyordum. "Tamam kabul güzel şeyler bekliyordum ama bunlar mükemmel olmuş!"
"Valla hiç mütevazi olamayacağım. Biliyorum!" dedi kahkaha atarken. Onun kendini beğenmiş gülüşüne gülmeden edemedim bende. Hak ediyordu çünkü.
"Nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Her şeyi bu kadar mükemmel yaptığın için çok teşekkür ederim." dedim minnet dolu bir sesle ve kollarımı ona sardım.
"Abimin evlendiğini görmemizi sağladığın için asıl ben sana teşekkür ederim. Gel bak sana neler göstereceğim. Biraz da Rani'nin marifetlerini gör."
Meera beni elimden tutup bir tarafa çekiştirmeye başladığında merakla yürümeye başladım ardından. Bahçeden çıkıp bir kapıdan girdiğimizde buranın mutfak olduğunu anlamam uzun sürmemişti. Köşede yemek yiyen Salman'ı fark etmem de uzun sürmemişti... Heyecandan sabahtan beri doğru dürüst bir lokma girmemişti benim ağzıma adam oturmuş yemek yiyordu yahu.
"Gerçekten şu an yemek mi yiyorsun Salman?"
Kendimi tutamayıp sorduğum soruya o kadar rahat bir şekilde "Evet." demişti ki bir an sorduğum sorunun doğru olup olmadığını düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikâye
RomanceYıllardır bildiklerini sandıkları duygularda aslında onlardan cahili yoktu. Bir anlaşmayla girdikleri yolu düşe kalka da olsa bitirebilecekler miydi? Peki ya cahil oldukları duyguyu öğrenebilecekler miydi?