Satır araları sizi çağırıyor 😄 Gelin 😄
Keyifli Okumalar.
Rani ve Armaan Aryan için öyle güzel bir doğum günü partisi yapmışlardı ki 30 yaşındaki halimle ben bile özenmiştim ne yalan söyleyeyim. Tüm ilgi üzerinde olan doğum günü çocuğu Aryan'ın gözlerinde ki heyecan ve mutluluk görülmeye değerdi.
Salman alttan altta abartmamış mısınız mesajını verirken Aryan "Amca! Amca amca." diyerek etrafımızda cıvıldamaya başlamıştı. Küçük papyonuyla öyle güzeldi ki yiyecektim neredeyse onu. Geldiğimizden beri öpmelere doyamamıştım kıvırcık saçlı çikolata çocuğu.
Ben ona daha yabancı olduğumdan her öpüşümde sessizce yanağını uzatıp utangaç utangaç bakıyordu. Bu da onu daha çok öpmeyi istememe neden oluyordu.
Aryan geçtiğimiz ay boyunca anne ve babasının sözünü dinleyip akıllı bir çocuk olduğundan söz verdikleri şekilde hazırlamışlar doğum gününü öyle söylemişlerdi.
"Söyle amcam." dedi Salman küçük bedeni kucağına alırken.
"Amca biliyor musun bunlar için çok uğraştım."
Bunlar derken küçük elleri süslerle çevrili etrafı göstermeye çalışıyordu.
"Sen mi yaptın bunların hepsini?"
Salman sahte bir şaşkınlıkla sorduğunda Aryan hemen kafasını iki yana sallamıştı.
"Yok. Ben uslu çocuk oldum bi sürü gün."
Salman aldığı cevaba karşılık kafasını Aryan'ın küçük bedenine eğip gülmeye başladı. Ben de onları izleyip gülerken Salman Aryan'ın yanağından bir ısırık aldı."Isırma çocuğu."
Salman'ın bakışları hemen karşıya, yana bana çevrilirken Aryan hiç beklemediğim bir şey yaptı ve o da Salman'ı ısırdı! Salmandan gelen acı dolu inleme Aryan'ın gamzesini göstere göstere gülmesine neden olmuştu.
"Kimin oğlu be!"
Armaan'ın 32 diş sırıtarak söylediği şey üzerine bir anda Aryan'ı kucağımda Salman'ı da Armaan'ı kovalarken buldum. O kadar hızlı olmuştu ki bunlar hiçbir şey anlamamış bir şekilde saf saf onların peşinden bakıyordum. Aryan'ın da benden farkı yoktu.
"Neha noldu?" diye sordu Aryan iri koyu kahve gözlerini merakla etrafta dolaştırırken.
"Bir şey olmadı tatlım. Amcan yaramazlık yapıyor sadece. Şımarık senin bu amcan valla bak. Şımarık!"
"Şımarık ne demek?"
"Iı... Şey... Şey demek çok yaramaz demek. Çok çok yaramaz demek."
Başka nasıl açıklayacağımı bilemedim. Şımarık şımarık işte. Bunun ne açıklaması olur ki?
Az sonra nefes nefese yanımıza gelen Salman'a baktığımda hemen geride Rani'nin Armaan'ı azarladığını gördüm. Aryan da onları fark ettiğinde küçük eliyle küçük ağzını kapatarak kıkırdadı. "Babam yine yaramazlık yapmış. Annem kızıyo baksana."
Aryan'a gülerek onay verirken demek ki tartışma ortamlarını Aryan'a bu şekilde açıklıyorlar diye düşündüm. Onun bildiği çerçeve içerisinde. Mantıklı geldi.
"Amca babam da senin gibi şımarık galiba. Hem sen şımarık ne biliyo musun?"
Salman dağılmış üzerini başını düzeltirken tek kaşını kaldırarak önce bana daha sonra Aryan'a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikâye
RomanceYıllardır bildiklerini sandıkları duygularda aslında onlardan cahili yoktu. Bir anlaşmayla girdikleri yolu düşe kalka da olsa bitirebilecekler miydi? Peki ya cahil oldukları duyguyu öğrenebilecekler miydi?