Bölümü bildiğiniz yarı uyur bir şekilde yazdım😁 Gece paylaşamadan da uyuya kalmışım. Mantıksızlık varsa affola.😅
Satır aralarını süslemeyi unutmayın.♥
(Medyada ki küçük kız temsili falan değil. Direk ben.)
Keyifli okumalar.🌸
Geçen her gün hatta her saat Salman'ı heyecanlandırıyordu. Çocuklarına kavuşmak için zaman daralıyordu. Çocukları olacaktı. Bir kerede birden fazla. Buna hala inanamıyordu.
Bu durum her ne kadar genetik olsa da Salman kendine pay biçiyor kendi başarısı olarak varsayıyordu. Eh, Armaan'ı da tabiri caiz ise kudurtuyordu kıskançlıktan. Armaan haberi aldığı günden beri şoktaydı.
Aylar öncesi daha evli değilsin diye dalga geçtiği adamın ikizleri oluyordu!
Şok olmasında ne yapsındı.
Artık tek gayesi Rani'yi ikna edip durumu eşitlemekti. Fakat bu zordu.
Rani henüz üçüncü bir çocuğa hazır değildi. Armaan ve Aryan ona yetiyordu da artıyordu.
Salman ise kaç gündür aklına düşen soruyu düşünüyordu.
Çocuklarının ismi ne olacaktı?
Bir tane kız bir tane erkek ismi kesin belirlemek istiyordu. İsteği bu yöndeydi çünkü. Ama elbette diğer seçenekleri de düşünecekti. Garanti olsun diye iki kız iki erkek ismi bulmayı planlamıştı. Diğer bir kriteri ise isimlerin birbirleriyle uyumlu olmasıydı.
Gita, Sita gibi.
Ama bu ikisi değildi elbette istediği.
Salman yakınında duran karısının bilgisayarına uzandı. Bilgisayar hazır açıkken telefonun küçük ekranıyla uğraşmak istemiyordu hiç.
"Neha şifren ne?" diye bağırdı yatak odasına doğru. Cevap gelmeyince tekrar bağırdı. Az sonra titreyen telefonuna baktığında duymak istediği cevabın mesaj olarak geldiğini gördü. Şifre uzun ve karışıktı. Bağırmamakta haklı diye düşündü. Bağırsa da Salman hayatta anlamazdı.
Şifresini girdiği bilgisayar açıldı. Uyku moduna alınmıştı anlaşılan ki açıldığı an ekranda mail sayfası vardı. Salman çoğu İngilizce olan maillere şöyle bir göz gezdirdi. Tam çıkacakken gözüne çarpan bir isimle durdu.
Hamesha Cake Academy - Talebiniz Alınmıştır.
Gözlerini kısarak üzerine tıkladı. Tarih doğum gününe yakın bir tarihti. Kendisine hazırladığı pastanın her şeyini ben yaptım diyen Neha yalan söylemiş olabilir miydi? Salman bu merakını gidermek için maile girmekte bir sakınca görmedi.
Gönderen: nehamalik@gmail.com
Alıcı: info@cakeacademy.com
"Kurumunuz da bulunan Arjun Sharma isimli çalışanınızın kadın müşterileri rahatsız ettiğini belirtmek isterim. Kursunuza gelen ve Arjun Sharma adlı kişiden ders alan birkaç isimle konuştum. Hepsinden aynı şeyleri duymuş olmak ve benimde aynı şeyleri yaşamış olmam bahsi geçen kişiyi şikâyet etmem için yeterli bir sebep. Siz Hamesha Cake Academy olarak bir şey yapmazsanız bu konuyu resmi şikâyete taşıyacağımdan şüpheniz olmasın. Kurumunuzun itibarı zedelenmesin diye ilk olarak size bildiriyor ve bu soruna sizin çözüm getirmenizi istiyorum. Dikkate almanız dileğiyle."
----------------------------------------------
Gönderen: info@cakeacademy.com
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikâye
RomanceYıllardır bildiklerini sandıkları duygularda aslında onlardan cahili yoktu. Bir anlaşmayla girdikleri yolu düşe kalka da olsa bitirebilecekler miydi? Peki ya cahil oldukları duyguyu öğrenebilecekler miydi?