Bölüm 44

186 16 181
                                    

Satır araları demiş ki hani bize yorum 😂

Sınav haftam diye öyle bir yazma isteği vardı ki anlatamam. Daha fazla engel olamadım kendime.🙈😄

Keyifli Okumalar.

Gözlerimi yavaşça aralarken bir yandan da elimle telefonuma uzanmaya çalışıyordum. Telefonu bulup saate baktıktan sonra bir müddet boş boş bir noktaya baktım. Her zaman söylediğim gibi bu benim kendime gelme ritüelimdi. Uyandığıma kendimi ikna ediyordum yine.

Çok değil saniyeler sonra dün gece canlandı zihnimde. Baba olacağını öğrenen Salman'ın o halleri tek tek gözümün önüne gelirken nerede olduğunu da merak ediyordum aynı zamanda. Büyük bir çabayla yataktan çıktım.

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra havluyla kurularken hafif bir bulantı midemi yokladı. Birkaç saniye bekledim. Bu bulantılar Salman'ın olmadığı anlarda olsa çok memnun olurdum. Bence Salman benden daha fazla memnun olurdu.

"Baban hiç hoşlanmaz böyle şeylerden. Şimdiden tedbirini al annecim. Doğduğunda sakın onun orasına burasına kusma." derken elim karnımdaydı. Bir an söylediğim şeyin olduğunu düşününce güldüm. Salman ne tepki verirdi cidden merak etmiştim.

Salona girdiğimde gördüğüm manzara ile ne diyeceğimi bilemedim. Salman koltukların üzerine pijama takımlarını sermiş ve karşılarına geçmiş gülerek onları izliyordu.

"Günaydın. Acaba ne yapıyorsun Salman öğrenebilir miyim?"

Salman sırıtarak "Günaydın." diye karşılık verdi. Gülüşü daha da büyürken beni çekip kolunun altına soktu.

"Biliyor musun bu tarz şeylerden nefret ederim."

Eliyle takımları gösterdi. Çok iyi ya. Ne açık sözlü bir kocam var.

Hala gülmeye devam ederken benim asılan suratımın farkında değildi.

"Ama çok tatlı Neha! Ya düşünsene giymişiz pijamalarımızı oturmuşuz ailecek film izliyoruz."

Söylediğinden sonra ben de sesli bir şekilde güldüm. Birlikte giyeceğiz diye aldım zaten şapşal. Daha sonra ona döndüm."

"Ne filmi izleyeceğiz peki?" diye sordum.

"Onu da düşündüm." dedi Salman anında. "Çizgi film."

O kadar haklı ki.

"Kız olursa prensesli şeyler erkek olursa da arabalı şeyler falan. Ya da o ne isterse. Buz Devrini çok severim. Onları izleriz hatta."

Salman heyecanlı heyecanlı konuşmaya devam ederken kendimi tutamayıp merak ettiğim şeyi sordum.

"Kız mı olsun istersin erkek mi?"

"İkisini de isterim valla. Var mı öyle bir ihtimal? Deneyelim mi bir acaba?"

Salman'ın bakışları muzip bir şekle bürünmüşken koluna vurdum. "Baba olacaksın sen azıcık edepli ol. En çok hangisi olsun istersin söyle hadi."

"Tamam tamam kızma. Kız olsun isterim. Erkek çocuklarıyla daha iyi anlaşıyorum ama kız çocuklarını daha çok severim. Bir de benim kızım olursa... Tahtına sahip çık derim."

"Ne sahip çıkacağım? Kız benim de kızım. Sen ne kadar seversen ben daha fazla severim sizi."

"Bana bak sen cinsiyetini öğrendin de bana böyle alttan alttan mesajlarla mı söylüyorsun?"

"Yok artık ne alakası var?"

"Bence böyle düşünmekte haklıyım. Salak ettiniz beni kaç gündür. Onun da hesabı hala sorulmadı."

Bizim HikâyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin