Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum ♥
Bölüm biraz uzun oldu ama bölmek istemedim. Umarım sıkılmazsınız.
Okuyup geçmeyin satır aralarını ziyaret etmekten kaçınmayın ve bana çok kızmayın lütfen 🙈
Keyifli okumalar.
Suraj'ın yüzünde sevecen bir gülümseme varken Leela'nın yüzünde ki gülümseme kesinlikle sevecenlikten uzaktı. Tanık olduğu anlar Leela'yı öfkelendirmişti. Neha'ya ve özellikle Salman'a karşı kendi içinde hırslanmıştı. Salman'ın onları gördüğü an bozguna uğraması kadını az da olsa yatıştırmıştı. Daha fazla rahatsızlık vermek isteğiyle dolup taştı.
Leela, "Böyle çat kapı geldik ama rahatsız etmedik değil mi sizi?" diye sordu olabilecek en sinir bozucu şekilde. Karşısında çatık kaşlarla onlara bakan adamın çenesinin hafifçe hareket ettiğini fark ettiğin de dişlerini sıktığını anlamıştı.
"Gerçekten böyle aniden çıktık ortaya ama kusura bakmayın." diyen Suraj mahcup bakışları eşliğinde ensesini kaşıdı. Karısının aksine onun sesi sinir bozuculuktan uzak mahcubiyet doluydu yalnızca. Suraj böyle bir hadsizlik yapacak adam değildi. Hiç değildi hem de. Ne kadar uçarı olsa da duracağı yeri her zaman bilmişti. Fakat karısı birkaç cazip teklifle heyecanlandırmıştı adamı.
"Sen sevmiyor musun zaten böyle arkadaş ortamlarını Suraj?"
"Sürpriz yaparız Neha'ya. Nasıl mutlu olur."
"Kerela'yı çift olarak gezdiğimizi düşünsene. Albümüne ekleyeceğin ne eğlenceli fotoğraflar çıkar."
"Hem Neha ile doğru düzgün vakit geçiremez oldunuz zaten."
Daha nice söylemlerle Suraj'ı heyecanlandırıp aklını çelmiş ve sonunda buraya, onların yanına getirtmişti kendilerini. Neha onların evinde sarhoş olduğu zaman laftan lafa atlayarak birçok konuda konuşmuştu. Çiftlikteki diwaliden bahsetmeyi de es geçmemişti. Aslında daha çok Salman'ın o zaman hasta olduğunda kendisiyle nasıl ilgilendiğinden konuşup durmuştu. Fakat o esnada çitlikten bahsetmiş olması Leela için yeterliydi.
Zamanında Salman ona birkaç kez gitmek için ısrar etmiş fakat hiç gidememişlerdi. Üç dört gün önce Suraj'a laf arasında Neha'yı sorduğunda öğrenmişti Neha ve Salman'ın nerede olduğunu. Suraj "Balayı tazeliyorlar herhalde." diyip güldüğünde Leela zorla yutkunmuştu.
Kendi kendini ikna etmek için çok uğraşmıştı ama içi içini yiyip durmuştu günlerdir. Salman'a hiçbir şekilde ulaşamamak onu daha da delirtiyordu. Konuşmalılardı. Leela düşünmekten kafayı yememek için bir an önce Salmanla konuşmak istiyordu ama Salman onunla konuşmamak için numarasını bile değiştirmişti. Çünkü kadının bitmek bilmeyen aramaları Salman'ı geriyor, sinirlendiriyor ve gününün berbat geçmesine neden oluyordu.
Dakikalar sonra herkes oturmuş ikilinin sürprizini(!) konuşuyordu. Neha uyandığında en az Salman kadar şaşırmıştı ama şaşkınlığını üzerinden attıktan sonra üzerini giyinmeye giden kocasına nazaran samimi bir şekilde arkadaşı ve onun karısıyla ilgilenmişti çokça. Bulduğu ilk gömleği ve kot pantolonu giyip bahçeye geri inen Salman astığı suratı ve çatık kaşlarıyla durmaktan başka hiçbir şey yapmıyordu. Yapamıyordu. Leela'nın ne yapmaya çalıştığını anlamıyordu. Ona daha ne kadar yabancı olduğunu göstermeliydi? Neden garip davranıp duruyordu kadın? Sorunu neydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikâye
RomanceYıllardır bildiklerini sandıkları duygularda aslında onlardan cahili yoktu. Bir anlaşmayla girdikleri yolu düşe kalka da olsa bitirebilecekler miydi? Peki ya cahil oldukları duyguyu öğrenebilecekler miydi?