8.

369 28 0
                                    

Snapchat

ROe; Ar esi ką nors įsimylėjęs?

Zandey; Ką?

ROe; Klausiu ar myli kažką?

Zandey; Nežinau.

Tikėjausi jog jis atsakys jog myli savo tėvus, šeima, draugus. Bet tikrai nesitikėjau tokio atsakymo.

Zandey; Kodėl klausi to?

ROe; Nežinau, tiesiog.

Zandey; Manau meilė skaudina. Jau seniai jaučiau kažkam tokius jausmus, tuo lab kažkam sakiau jog myliu.

Zandey; Manau jog toks žodis kaip MEILĖ ,jis nereiškia nieko.

Zandey; Tu Roe, ar myli kažką?

ROe; Myliu savo šeima,draugus. Aš žinau jog tikrai myliu juos, nes be jų vargu ar ištveriačiau dieną.

ROe; Tu sakai ,kad meilė skaudina, bet tai netiesa. Vienatvė skaudina.Atstūmimas skaudina. Netektis skaudina.Pavydas skaudina.

RROe; Tu maišai šiuos jausmus su meilę. Iš tiesų, meilė yra vienintelis dalykas pasaulyje, kūris nuramina bet kokį skausmą ir priverčia vėl nusišypsoti.

ROe; Šiame pasaulį tavęs neįskaudins tik meilė.

Zandey; Nori pasakyti jog niekad nebuvai įskaudinta?

ROe; Dieve ne. Aišku buvau. Tik manau jog ne meilė mane įskaudino, o visai kiti jausmai.

Zandey; Bet jai tu myli žmogų taip stipriai ,taip kaip visą savo gyvenimą, o jis į skaudina tave palikdamas.

Zandey; Tai pats blogiausias jausmas pasaulyje.

Zandey; Nėra nieko blogesnio.

ROe; Yra.

ROe; Blogiau yra išvis niekada nemylėti.

Snapchat Call /BAIGTAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu