46

216 20 2
                                    


- Tu ką? - Skyler atsistojo.

-Netyčia. - Clara nutaisė liūdna veidą ir patenpė lūpą.

- Tas idijotas nugalabins mane. -Sky pavartė akis. - Bandysiu pasikalbėti jog nesakytų Zayn. - ji žvilgtelėjo į mane.

- Jis visiškai pakvaištų. - išpučiau akis. Vien prisiminus tai kaip jie regavo prieš tai, priverčia mano kūnu nutekėti elektros sroviai. - Nori pasakyti tau visiškai nerūpi ką mano Harry?

- Nežinau. - ji vėl atsisėdo ant žemės. - Jei atvirai tikrai nežinau.

- Ar tu myli jį? - Clara paklausė.

- Nežinau. - Skyker atrėmė galvą į spintą. - Turbūt ne.

- Bet kodėl? - rankomis pasiremiau galvą, jog geriau matyčiau drauge. Clara pasekė mano pavyzdžiu. - Jug svarbiausia surasti žmogų kuris tau rūpi labiau už viską.

- Tu pažiūrėk į pasaulį. - Sky žvelgė pro langą, tiesiai už mūsų su Clara. - Chaosas. Kaip galima kažkuo pasitikėti. Aš laiminga dėl to kokia esu. Nes žinau, kad niekas manęs neįskaudins.

- Gal todėl tavo rankos tokios šaltos? - paklausė Clara. - Tu kaip negyva.

- Aš atrodau kaip negyva? - Skyler suraukė antakius.

- Ne, žinoma ne. - užkišau viena sruoga sau už ausies. - Tačiau keista.

- Žinau. - ji sumurmėjo. - Galbūt man reikėtų labiau pasistengti dėl mūsų santykių. Praeitą savaitę mečiau Harry į galvą kiaušinį- ji nusišypsojo lyg primindama.

- Vien dėl to jog pamatyčiau, kiek laiko truks kol jis iš plaukų išsiplaus visus lukštus

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


- Vien dėl to jog pamatyčiau, kiek laiko truks kol jis iš plaukų išsiplaus visus lukštus.

- O Dieve. - užsidegiau burną iš nuostabos ,tačiau nesugebėjau išbūti nenusijuokusi.

- Joo. - ji nutiesė. - Man atrodo sudaužiau jo telefoną kažkurią dieną. - ji pasikasė galvą. - Aha, aš nuostabi merginą.

- Turėtum pakviesti jį į pasimatymą. - Clara pasiūlė.

- Vieną kartą mes buvom pasimatyme. Stalelis užsidegė. Nelabai sekėsi. Kažin ar pavyktų. Beto aš nenoriu jo kviesti. Dar pamanys, kad yra įpatingas. - rudaplaukė mergina ištiesė ,trumpas kojas.
Kažin ar ji supranta kas ištikrųjų yra santykiai.

- Turi tai padaryti. Padaryk tai dabar! - šūktelėjau. - Kol nepamatė žinutės. Galėsi pasiaiškinti.

- Nežinau. - Sky numykė.

- Skambink. - Clara surado jos telefoną ir padavė.

- Man atrodo gailėsiosi. - Skyler pasiėmė telefoną atsistodama, pasikėlė džinsus ir dar metusi mums nepatenkinta žvilgsnį išėjo į koridorių.

- Man patinka mergaičių vakarai. - Clara išsišiepė. - Bet jus su Skyler nesakot man visko. Turit paslapčių tik dviese. Aš jaučiuosi blogai. - Clara atsistojo ir atsigėrė gėrimo, stovėjusio ant naktinio stalelio.

Snapchat Call /BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora