Skyler pov.
Roe ištarti žodiniai kaip aidas vis kartojoso mano galvoje. - Jis komoje.
- Ką mums dabar daryti?- paklausiau nurydama susikaupusių seilių gumulą.
- Nežinau.- ji tyliai pasakė.- Tesiog liekame ten kur esam, Clarai reikia jog ten būtųmėte, aš palauksiu Luke tėvų.
- Gerai.-linktelėjau ,nor ji to net nemato.
- Luke koma.- pasakiau Harry padėjusi ragelį.
- Po galais.-jis rankomis persibraukė per veidą.- Iš visų tu šūdžiu su kuriais leidžiate laika ,man jis patiko labiausiai. Geriauu jau tas tavo asilas būtų gulėjas lovoje.- trenkiau bompšpakiui per galvą.
- Truputį pagarbos jis mano vaikinas.- sumurmėjau.
- Kur jis tuomet dabar?- Harry apsidairė.
- Tu tai pat nebuvai su manimi visą laiką.- atkirtau ir sukryžiavau rankas ties krutine.
Aš nesuprantu, kaip kekvieną kartą pokalbius mes sugebame perkelti iš bet kokios temos į mūsų santykius?
- Buvau su tavimi tada kada tau manęs reikėjo, o kur jis dabar?
- Jis užsiiemes.-ne rimtai kur Derek?
- Tu paskambinai man, ne jam ,kas tik yrodo kokie sumauti jūsų santykiai yra.- Harry nusišypsojo pusia lūpos.
- Aš jį myliu.- pasakiau iškeldama rankas į viršu lyg tai jam padėtų suprasti ,kad nejuokauju.- Nesakyk man to.-jis sugriežė dantimis.
- Aš sakau tau tiesa.-truktelėjau pečiais.- Myliu jį, jis buvo šalia, man sunkiu laikotarpiu,tada kada tu išvykai.
- Užsičiaup Skyler!- suriko- Nenoriu girdėti nieko apie jūsų šlykščia meile! Man neįdomu. Suknistai nesedėsiu čia ir nesiklausysiu ,kaip tu jį myli. Jai nori tuojau pat nueisiu ir užmušiu jį. Bent įsivaiduoji kaip skaudu man tai girdėti? Mes - aš ir tu mylėjom vienas kitą, o dabar tu man pasakoji apie ta kvailį?Tu nesupranti jog sunkiausias dalykas yra matyti, kaip mylimas žmogus myli kažką kitą. Tai apgailėtina, aš nusipelniau daug daugiau už tai.Ar tau taip nesuvokiamą ką aš jaučiu matydamas jus kartu? Patas blogiausias būdas ilgėtis žmogaus – tai būti kartu su juo ir suprasti, kad jis niekada nebus tavo.- jis atsistojo.
- Kur dabar eini?- pavarčiau akis. Negaliu patikėti jog rimtai vėl susipykone. Dar net nespėjom išsiaiškinti dėl ji sužaloto veido.
- Palieku tave. Nesiruošiu visada būti su tavimi, tu neverta to. Tesiog pamiršk ,kad išsis stengiausi dėl tavęs.- Harry žiurėjo į mane taip jog vien iš žvilgsnio supratau jog jis ištiesų pasiduoda.
- Ką tu dabar darysi?-paklausiau.
- Judėsiu pimyn,-jis sumurmėjo.- be tavęs.- ir tuomet išėjo.
YOU ARE READING
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...