22.

400 24 2
                                    


Nežinau ar tai gera mintis, bet mano galvoje tai atrodo išties puikus variantas.

- Galbūt, -žodžiai stringa mano gerklėje .- galbūt norėtum užeiti vidun? -sunkiau pasakyti nei aš galvojau. - Nežinau galbūt norėtum likti nakvot? Na žinai mano tėvų nėra ir žinai...

- Žinoma. - jis pertraukė mane. - Tik galbūt pirma nuvažiuokime ten.

- Išties tai gera idėja. - primerkiau viena akį ir nusiruopšiau nuo jo , gryžau į savo vietą.

- Rytoj mes su vaikinais vyksime prie jūros galbūt norėtum ir tu? - oh jūros? - Galėtum pasiimti Skyler ar kokia kitą savo drauge.

- Luois važiuos prie jūros?! -surikau išpūtus akis.

- Aha.

- Aš labai norėčiau, net labai. Prie jūros nebuvau visą amžinybę. -jis šaunus brolis, Luois.

- Puiku. - jis švelniai supynė mūsų pirštus ir supintas rankas padėjo man ant kojos.

**-*

- Aaaaaa! Aš važiuoju prie jūros. Yasss. - Sky surekė kai jau buvome netoli mašinos.

- Tu žinai ,kad šalta ir mes galėsime tik pažiūrėti į ja ir beveik visą laiką paleisime namelyje.

- Koks skirtumas mes būsime memelyje per kurio langą matysis jūra. Nežinau ar tu pratus prie prabangos ir tesiog jos nepastebi, bet man tai aukštą klasė.

- Man tai pat. - pasakiau. Išlepusi? Kartais skaudu girdėti tokius dalykus.
Prie automobilio mūsų laukė vaikinai. Zayn ir Harry.

- Merginos. - Harry pasisveikino. Nusišypsojau jam kol Sky pavartė akis.  Priėjau prie Zayn ir man apviniojus rankas jam aplink kaklą mes pasibučiavom.

Skyler pov.

- Ehh tos poros. - sumurmėjau.

- Šlykštu. - garbanius tai pat.

- Kas tau negerai? Šlykštumas tau neatrodo labai svetimas.

- Hahaha.  Nejuokinga. - jis pavartė akis.

- O kas juokėsi nevykėli?

- Dieve kaip aš tavęs nekenčiu. - jis ir vėl sumurmėjo.

- Tik nereikia, aš žinau jog myli mane.

- Pff. - jis suprunkštė ir nuėjo. Jis mane taip erzina.  Tai pat kaip ta kvaila papūga mano namuose. Dieve kaip nekenčiu tos papūgos.

- Sėdėk su manim gale, nenoriu sėdėti su tuo bompšpakiu. - prisiartinau prie Roe ir pasakiau tyliai, bent maniau.

- Sky tai praktiškai patyčios. - ji susiraukė.

- Ir tau nepavyks saulele. Ji sėdės prie manęs. - Zayn iškišo man liežuvį ir nusitempė drauge.

- Teks sėdi su manim saulele. - net kruptelėjau nuo to nevykėlio balso, jis atsimušė tiesiai man į ausį.

- Ei!  Tavo mikrobai dabar ant manes. - apsimečiau jog pasišlykštėjau. 

- Bijai mikrobų? Tai kaip reguotum jai padaryčiau tai?

- Padarytum ką? -o Dieve tai tikrai šlykštu jis tiką palaižė man skruostą. - Aš prisiekiu šventa Beyonce spirsiu tau į galvą.

- Kažin ar tai apskritai įmanoma  tu tokia mažytė jog aš vos sugebu įmatyti tave.

- Šūdžius.

- Ragana.

- Mirk.

- Negaliu tai nudžiugintu tave.- tesiog pavarčiau akis ir ignoravus jį, įsėdau į automobilį tiesiai už Roe, bompšpakis už Zayn.  Nemanau jog tai patyčios  jo plaukai yra tokie garbanoti jog primena man tuos užpilamus makaronus-bompšpakius.

Snapchat Call /BAIGTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin