Roe pov.
Visdar keista matyti toki atvaizdą veidrodyje. Roe ir suknelė, visdar keista. Vilkėjau juoda suknke, kurios viršutinė dalis buvo su atvaizdu: palmių lapai. Tai pat avėjau juodus sportbačius, o ant galvos buvo juodi akiniai nuo saulės. Raudonos lūpos ir jau spėjusi įdegti oda.
Dikynej atsiradom maždaug po pusvalandžio.
Šią vietą vadinam taip, nes aplink nei gyvos dvasios. Užtat puiki vieta vakarėliams. Didelis namas, baseinas, jokios policijos dėl perdidelio triukšmo.
Renkamės ne taip ir dažnai čia, bent jau aš. Sužinojau apie šią vietą iš Skyler, čia dažnai rengia vakarėlius mūsų universiteto studentai.Žinau jog turi atvykti iš mūsiškių visi tai: Ashton, Derek, Luke, Clara ir Sky. Bei aišku btolio šaika. Daviau jiems adresą.
Sėdėdama viena, ant minkštos ,odinės sofos susimastau kaip ištversiu visą vakarą su Zayn žvilgsniu mano pakaušyje. Jis tyli. Nesuprantu jo. Ir man niekad nepatiko girtas Malik jis būna žiauriai keistas. Tad...
Eh kodėl apskritai mastau apie jį.
Harry pov.
Atvykome į prakeikta dikyne. Nebereikalo ja taip vadina, čia mylios spinduliu nieko nėra.
Keturiese išlipome iš mašinos ir aš akimirksniu primerkiau akis dėl per ryškios saulės šviesos.
Karšta.
Ir prakeiktas smėlis.- Atrodo visai neblogai. - Zayn parodė į pastatą prie kurio baseino stovėjo jau begalės žmonių.
- Aš einu susirasti Roe. - Luois pasakė ir iškart apsisuko eiti.
- Aš maisto. - Niall sekė paskui.
- Tu turi jei pasakyti. - kreipiausi į Malik kai mes lėtai ėjome keliu kuriuo atvažiavome. Manau taip atsidursime pagrindinėme kieme, ne taip kaip Tommo ir Niall vidineme.
- Nemanau. Tai gėdinga ir apskritai kvaila, beprasmiška ir... Nežinau. Nemanau. - jis pasitaisė akinius nuo saulės ir dairėsi aplink.
- Roe turi žinoti. - perspėjau.
- Nežinau... - jis toliau abejojo. - pažiūrėk ten. - tada pirštu parodė kažkur prieš mus. Nusekiau akimis į ta vietą.
Akimirksniu visas kūnas nutirpo.
Mano mergaitė.
Visai netoli. Žopsojo į tolį lyg laukdama kažko.
KAMU SEDANG MEMBACA
Snapchat Call /BAIGTA
Fiksi PenggemarDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...