Roe pov.
- AŠ BUVAU NETEISUS.- Styles pasikasė pakaušį.
- Rimtai? - Sky apsimetė nustebusi.
- Aš pavargau, gal tesiog nustokim pyktis? - Harry perbraukė, savo dideliais delnais per veidą.
Draugė žiojosi kažką sakyti, tačiau užsičiaupė ir prisiglaudė prie jo.
Kaip miela.Penktadienio popietė
Skyler pov.
- Aš važiuoju į parduotuvę, nori kartu? - Harry paklausė pravėręs vonios duris.
- Ne, turiu baigti tiesinti plaukus ir šeip ruoštis. - atsakiau žvilgtelėdama į jį per veidrodį.
- Gerai. Kai grįšiu turėtum būti pasiruošusi. - jis apsisuko ir išėjo.
Tačiau po sekundės gryžo ir pabučiavo mane, o tada jau tikrai išėjo, girdėjau kaip užsidarė lauko durys.
Aš dievinu Harry vonia ir šeip visus jo namus. Man čia patinka.Gausiai pajamiau paskutinę sruoga ir ištiesinau ją.
Mano plaukai atrodo trumpesni nei visada.
Pasidraiau tobulą eyelinery ir padažiau lūpas kūno spalvos lūpdažiu. Atrodau gerai.
Harry svetainėje įsijungiau kažkokį realybės šau ir pradėjau lakuoti nagus balta spalva.
Zayn gmtadienis. Vis dėl to dvidešimtasis.
Šiandien tai uždalyvausim. Bus daug žmonių, alkoholio ir milžinišką sodyba visam savaitgaliui.
Mano nuotaiką turbūt pati geriausia per visus metus, nes aš tesiog patenkinta viskuo. Nesvarbu tai jog jau kitą savaitę vaikinai išvažiuoja. Keista jog nebesuprantu kas vykstan manyje,man atrodo aš myliu Harry ir tikiuosi jog nesigailėsiu to. Nepaisant visko, praleistas laikas su juo nuostabus.
Išdžiūvus nagams, susirinkau visą savo kosmetika ir įsidėjau į mūsų su Harry bendra kelioninį krepšį. Mes netgi turime bendrą krepšį.
Gryžau į vonios kambarį, nes ten buvau pasiruošusi savo drabužius.
Pirmiausia apsimoviau kūno spalvos petkelnes. Paskui buvo eilė sukneliai ji - geltoną, prigludusi. Galiausiai baltus aukštakulnius.Tą pačią akimirką išgirdau grįžtant Styles.
- Aš jau! - jis sušuko.
- Aš irgi! - šūktelėjau ir išėjau išjungdama šviesą po savęs. - Krepšys tavo kambarį. - sutikus jį salione galvą parodžiau į gretimą kambarį.
Man reikia susirasti telefoną, užsidėti paltą ir būsiu pasiruošusi.- Atrodai pribloškenčiai. - Harry nužiūrėjo mane ir nusišypsojo.
- Tu irgi. - tik dabar spėjau pamatyti jog po atsektu paltu jis su judais marškineis kuriu pirmos trys sagos atsegtos, kas reiškia matosi jo tatuiruotės. Jis tai pat su juodais džinsais ir juduodais batais.
- Nuo kada tu dėvi tokius ryškius drabužius? - Harry lėtai sėlino manęs link, todėl aš ėjau atgal.
- Tai dėl Zayn, žinai jo gimtadienis. - truktelėjau pečiais.
YOU ARE READING
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...