54

217 21 0
                                    

Clara pov..

- Aš noriu į tualetą.-garsiai pasakiau.

- Aš palydėsiu ja. - Joe pasisūlė.

- Ne, tai aš palydėsiu. -Naill tai pat.

- O kiek daug norinčių palydėti mane. - sukikenau. - Jaučiuosi tokia mylima. Niall einam. - pasakiau jam ir jis pergalingai nusišypsojo.
Dieve čia pusia žmonių miega ant žemės.

- Man patinka tavo nauja šukuosena. - Niall palietė mano plaukus.

-  Dėkui, man tai pat. - spėjau šyptelėti jam prieš įeinant į tualetą.

Greitai nusišlapinau ir nusiprausiau rankas.
Grįžau pas laukenti blondina.

- Nuaikime į mano kambarį, noriu parūkyti. - jis pasakė tad ėjau paskui.

- Nežinojau, kad rūkai.

- Aš ir nerūkau, na tik kartais. - jis truktelėjo pečiais.
Kambarija nuo naktinio staliuko jis pasiėmė baltą kvadratinį pokelį ir nuėjo prie kitų durų.

- Pas tave yra balkonas? - susiraukiau pamačiusi jį einat ten iškart pasekiau paskui ir atsiremiau į turėklus.

- Aha. - Nial šyptelėjo.- Nori? - atkišo man cigaretę.

- Niekad nesu bandžiusi. - šyptelėjau.

- Viskam būna pirmas kartas.

- Gerai,  bet aš nežinau kaip tai daryti.

- Sugalvojau kai ką. - Niall priėjo ir atsistojo labai arti manęs.
Sukikenau.
- Išsižiok. - jam paliepus taip ir padariau ir dar kartą įtraukias Niall išpūtė visus dūmus man į būna.

- Tai nebuvo skanu. - nusikosėjau ir pradėjau juoktis.

- Šūdas, su žolę dažniausiai pasiseka

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

- Šūdas, su žolę dažniausiai pasiseka. - jis nusijuokė. - Esi bandžiusi marihuaną?

- No.

- Ką esi bandžiusi?

- Alkoholį ?- tai nuskambėjo labiau kaip klausimas.
Naill išmetė cigaretės nuorūką ,žemyn. - Tu šiukšlini, negražu ir kenkia gamtai.

- Nori padaryti kai ką naujo? - Niall ignoravo mano žodžius ir uždėjas rankas man ant liemens paklausė. - Išbandyti kai ką?

- Ką? - naivei paklausiau.

Jis pasilenkė ir patraukęs mano plaukus, sušnabždėjo į ausį - Seksą balkone. - tada lėtai pradėjo bučiuoti man kaklą.  Bučiniavo lėtai, palikdamas šlapes dėmės man ant kaklo.

- Nesu to dariusi. - įvėliau savo rankas į blondiniškus jo plaukus.

- Aš irgi. - jis sukušdėjo man į kakalo odą.

Snapchat Call /BAIGTATahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon