2.3

225 19 2
                                    

Roe pov.

- Šiandien jaučiuosi keistai. - sumurmėjau. - Kažkas ne taip.

- Gal tave palydėti į bendrabutį? -Ashton paklausė paliesdamas man ranką.

- Ne, - šyptelėjau. - viskas gerai.

- Tuomet galbūt po paskaitų susitiksime mūsų vietoje? - jis pakėlė antakius ir parodė duobutes skruostuose.

- Būtinai. - mums traukentis vienas nuo kito rankos visdar buvo susipynusios, kol galiausiai lietėsi tik pirštai, o paskui galutinai atsiskyrėme.
Patraukisu muzikos kabineto link, ten vyks paskutinė mūsų paskaita.
Prisėdau į savo vietą šalia Skyler ir Gabriellos. Clara sėdėjo pirmoje eilėje mes kiek toliau nuo jos.

- Kur dėstytojas Lewiso ?- paklausiau atsisukusi į tamseplauke? - Jam nebūdinga vėluoti. - dar nespėjus Gabtiellai atsakyti auditorijos durys atsivėrė ir pro jas įėjo man nematytas vyriškis. Maždaug trisdešimties, nedaugiau. Aukštas juodu lyg anglis plaukų ir melsvu akių. Labai vyriško sudėjimo.

- Kas tu per vienas? - Sky paklausė susiraukdama.

- Aš, naujas jūsų dėstytojas. Lewiso buvo atlestas. - eh no. Man patiko senasis Leweso, leisdavo veikti ką nori jei tik nekeldavome triukšmo. - Tai nuo dabar čia mano kabinetas, mano taisyklės, kad reikią jūs šoksit pagal mano dūdelę. - piktasis dėstitojas atsisėdo ant savo stalo ir sukryžiavo rankas ties krūtinę.

- Arba kas?- Skyler tai pat sukruževo savo rankas. - Ką padarysi?  Negivai užknisi savo ekziustavimu?

- Arba kas? - jis iš nuostabos pakėlė antakius. Taip... Ne dažnai sutiksi tokių kaip mano draugė. - Išvesiu neigema pažymi mokslo metų pabaigoje. - menų mokykloj neigemas iš muzikos. Gėda visam gyvenimui.

- Ar jus bent turit teisę? - Jenna paklausė.

- Mano klasė mano taisyklės. -jis vėl priminė.
Vaidinsiu jį grinču.

- Taigi tyčia sukirsite mus? - Skyler vėl paklausė nemaloniu tonu.

- Tik tuomet jai patys busite kalti dėl to. - atrodo jog grinčas degino skylę Sky galvoje, ne nusileisdamas.

- Nagi pane, dyktuokite mums taisykles. - ji lyg pasityčiodama dirbtinai nusilenkė.

- Jeigu mano klasėje triukšmausit, - sukirsiu jus, jeigu žaisite telefonu - sukirsiu jus jeigu kalbėsitės tarpusavyje, neatsakinėsite į mano klausimus - sukirsiu jus!- jis suriko. - Spėk kas bus jeigu kažkaip kitaip mane sunervinsi ar suerzinsi? Sukirsiu tave! - jis dar garsiau užrėkė.

Priekineme suole sėdėjusi Clara pakėlė ranką.

- Taip tu...sausainiuk. - jis nusivaipė.

- Turiu jus įspėti jog aš labai erzinanti. - ji nusijuokė.

- Manai esanti kažkokia princesė galinti nusišnekėti? - jis pakėlė antakius. - Parašysi man dvejų šimtų žodžių rašyni kuriama paaiškinsi ką reiškia žodis erzinati. - dėstytojas "ponas grinčas " priėjo prie draugės sėdinčios priėkija. - Rytoj laukiu rašynio ant savo stalo. Spėk kas bus jai nerasiu jo? - pusia žmoniu esančių čia sumurmėjo sukirsiu tave.

- Tai nesąmonė ir kvailą. - Sky pavartė akis.

- Nori ir tu rašyti? - jis vėptelėjo į ja.

- Svajojiu. - ji prunkštelėjo nusijuokdama.

- Puiku, laukiu tavo darbo rytoj.- jis didžiuodamasis išsitiesė.

- Puiku! - Sky pasirėmė rankomis į stalą ir pasilenkė truputį į priekį.

- Užsičiaupk Skyler. - tyliai jai pasakiau.

Snapchat Call /BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang