15.

410 21 1
                                    

Apsivilkau juoda kombinzona,pilka trumpute maikute ir apsiaviau pilkai juodus kedus. Gandralizdis kaip visad pasišiaušes. Prieš išeinat dar pagriebiau juoda striukę ir išlėkiau lauk.

Autobuse sėdėjau viena,kol galiausiai jei tinkamoj stotelėje įlipo ir Skyler.

- Sveika.- ji apkabino mane.

- Labas. Kur Clara? - apkabinus atgal paklausiau. Skyler įsitaisė greta manęs ,o ant keliu padėjo juoda rankinę.

- Ja atveš mama.

- Mmm.

- Taigi,- ji nusišypsojo parodydama savo nuostabias duobutes.- Lauki rytojaus ir pasimatymo su nuostabiojiu būgnininku?

- Ištikro ,žeuriai bijau.

- Negaliu, nesuprantu kaip tau pavyko jį prisivilioti. Tai turbūt dėl tavo plaukų.

- Ne!- surikau besijuokenti.- Niekada nebūna dėl jų.

- Taip būna. Visada mergina garbanotais plaukais. Garbanė. - ji pavartė akis.- Labai atkreipe dėmesį tie tavo plaukai,atsimena žmonės juos.- nusprendžiau patilėti,neverta ginčytis su ja.

- Zayn plaukai dabar ryškiai rožinės spalvos. - pasakiau.

- Rimtai?- palinksėjau galva.- Geras. Aš ir norėčiau nusidažyti plaukus kokia kita spalva. Raudonai, žeuriai gerai atrodyti turėtų.

- Dažyk.- paraginau. - Manau atrodytų išties gerai. Bet realiai tai raudoni plaukai labai kenkia. Nes norint grįžti ant gal į savo natūralią spalva reiktų tiek balinti plaukus kad raudona spalva dinktu.

- Ai nežinau. Tokie pokyčiai gąsdina, kas bus jai nepavyks,ar blogai nudažys? Nusiskusiu plikai. - ji numykė.

**-*

Nepaisant to jog brolis nepasakė man apie šio vakaro koncertą, vistiek nusprendžiau ateiti ir dar atsivesti drauges,jug mane pakvietė pats grupės būgnininkas. Su Luois taip ir nekalbėjom po to vakaro, vis dar manau jog turiu jam pasiaiškinti.
Žinot ta jausma kai stovi neapsakomai ilgoj eilėje ir dar pačios paskutinės, bet tada ateina didelis piktas dėdė,apsirengęs juodai ir pasako jog jus vip sąraše tai nereikia stovėti eilėje?Normalūs žmonės džiaugtusi bet ne aš. Jausmas nelabai geras būna tuomet kai pasitrauki iš eilės ir ramiai žingsnuoji į jos pradže,bet žmonės stovintys ir laukentis čia bene žino kiek laiko ima burbėti. Nori tiesiog grįžti ir stoti į pati gala.
Bet taip jaučiuosi turbūt tik aš viena nes prieš patenkant į pastatą Skyler jiems dar ir liežuvį parodė kas sukėlė dar didesnį nepasitenkinimą ir burbėjima.

- Sky kodėl tu taip? - paklausiau rudaplaukės kol ši išdidžiai žingsniavo, tamsiu tuneliu kurio gale matėsi truputis šviesos. Tik neik į šviesa kvaile tu,neik. Kartojo mano pasąmonė.

- Nežinau čia iš inercijos,esu labai susijaudinusi būdama VIP. - ji sukrykštė kaip vaikas. Aš tuo metu akis pavarčiau. Visai po kelių akimirkų, mes vis dėl to pasiekėme tunelio galą ir atvėrus dideles duris,už jų mūsų laukė koncerto užkulisiai.

- Waou. Dar niekad nesu buvusi užkulsiose. Jaučiuosi,.. jaučiuosi svarbi.- Skyler žvalgėsi visur kaip pamišusi, išties aš tai pat esu susijaudinusi būti čia, tas pats kaip priklausyti grupei, būti viso to dalimi, jausmas nuostabus.

- Mhmm norėčiau būti dainininke.- Clara,kuria pasigavome mūsų laukenčia laukia,nudelbė akis į sceną.

- Tai būk idijote tu.- pakomentavo Skyler.

- Nu, tavo balsas nuostabus. Tiesiog imk mikrofoną ir dainuok,esu įsitikinusi jog pasirašytum kokį kontraktą šiandien pat.- raginam ją jau kurį laika. Bet jai vistiek nerūpi. O dainuoja ji išties gerai.

- Ai ką jūs, jus taip sakot nes esat mano draugės.

- Visai ne kale tu, nekenčiu aš tavęs, ne jokia tu man ne draugė.- ilgaplaukė, rudaplaukė sumurmėjo.

- Myli tu mane iš tiesų. - Clara trenkė jai kumščiu į patį.

- Todėl ir nekenčiu nes myliu.- Skyler parodė liežuvį o aš pradėjau juoktis iš jų tokių šeimyninių dramų.

- Manau aš pažįstu šitas merginas.- atsisukau išgirdus Luois balsą. - Jus kažkur man matytos ypač ta garbanė..- jis žiūrėjo į mane susimąstęs dar ranka prie burnos prisidėjo jog atrodytų įtikinamiau. Taip įnirtingai stengėsi pavaizduoti jog rimtai masto ar mus pažįsta jog netgi beveik patikėjau. Clara ir Skyler stovinčios už manęs nusijuokė, o aš, aš tiesiog stebėjau brolį ir laukiau jo kito ėjimo.- Ne, nepažįstu aš jūsų. - jis apsisuko ir nuėjo į ta pačią pusia iš kurios ir atėjo. Kai pasekė puseukelia sustojo,minutėlę nejudėjo. Tada apsisuko ir vėl ėjo mūsų pusėn.- Man iš tikrųjų reikia ten. - jis pieštu parodė sceną ir dar mirktelėjas man ,praėjo pro mus tris.

- Dieve koks keistuolis.- Clara pradėjo juoktis.

- Žinau, jis nuolat taip.- aktorystė jam ištiktro labai tinka,jis vis dar naudojasi išmoktomis žiniomis iš Tom,buvusio jo teatro vadovo, dabar esamo mano.

- Merginos, - prie mūsų prisiartino likę grupės vaikinai. Jiems priėjus ir ilgaplaukiui surikus, mano ir Zayn akys susitiko.- visos atrodot labai gražiai, pasipuošėt del mūsų? -jis kalbėjo. Nežinau kaip čia suprasti jo žodžius, sarkazkazmas ar ką,nes šeip tai mes visos atrodom įprastai. Visos dėvim kelnes ir paprastas palaidines. Kaip ir minėjau nesam labai mergaitiškos mergaitės,nemėgstamam dėvėti suknelių ar sijonu.

- Žinom atrodom nepriekaištingai kaip ir visad nes džinsus dėvim visada. Tad nesipūsk, ko čia mums puoštis lyg jūs būtumėt kokios žvaigždės. - žinau ,kad Skyler nerimtai kalba bet jos kandžius komentarus suprasti gali ne visi. Ilgaplaukis gitaristas vienas iš tu. Iš pradžių jis atrodo kiek įžeistas, paskui nustebęs, dar jo veidas pasikeitė į paniekinamai tarsi sakytų kas tu tokia ,kad taip su manim kalbėtume, bet galiausiai jis tiesiog nusišypsojo.

- Būsim žvaigždės. - jis pamerkė akį Skyler.

- Taip tuomet kai aš tapsiu Beyonce o taip nebus niekada nes ji nepakeičiama tad,sėkmės. - ji tai pat pamerkė akį jam. Garbanius ilgai į ja žiūrėjo, Skyler tai pat nepasidavė ir tai tęsėsi taip ilgai kol tapo apsurdiška.

- Gerai gal jau baiksit.- įsiterpiau- Skyler tu niekad nebūsi Bey,tu geresnė, garbaniau jus tapsit garsiausia vaikinų grupę pasaulyje. Ar visiems tai tinka?- Garbanius kaip pasiduodamas iškėlė rankas į viršų, Skyler tiesiog pavartė akis.

- Beto aš vardu Harry, Roe. - Harry pridūrė.

- Gal jau užsičiaupkit visi ir pradedam koncertą? - visai laiku įsikišo į pokalbį Clara. Reikės pasikalbėti su ja,ji šiandien nepaprastai tyli.

- Tiesa koncertas. - Harry trenkė delnu sau per galvą. - Štai ką pamiršau, iki pasimatymo. - jis pamerkė akį ir dingo. Jam gal koke akies išvaržą ar ką? Bus mirkčioja jam ta akis. Labai keista nes dažniausiai kalba tik jis kiti grupės nariai tik stovi ir reaguoja arba bendrauja tarpusavyje.

- Gerai aikime į savo vietas.- pasiūliau. Laimiai mūsų vietos yra sėdimos,aišku sėdėti neprivaloma, bet aš laiminga dėl to. Vos pasekėm savo vietas, pirmoje eileja ,sceną nuo čia matosi labai gerai,Skyler vėl išsižiojo:

- Beto, tu žinai, kad už Beyonce geresnių nėra. - ir padarė keistą mostą su ranka.

 - ir padarė keistą mostą su ranka

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Snapchat Call /BAIGTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin