Roe pov.
-Tu nepakankamai paaiškinai. - ji papurtė galvą, o aš trenkiau per savąją.
- Nekenčiu jūsų abejų. Kas r
per šūdas čia vyksta? - Skyler susiraukė.- Gerai aš prižadu tau papasakoti, tik vėliau. Dabar einam. -bandžiau nutemti pokalbio laiką ir atrodo man pavyko nes Skyler atslūgo.
- Bet aš vistiek ant jūsų pykstu. - ji sumurmėjo.
- Lažinuosi iš penkių svarų, kad Roe manes nepagaus! - Clara netiketai sušuko pradėdama bėgti.
- Įšukiš priimtas. - atakiau ir pradėjau vytis ja. Iš pradžių sekėsi ne kaip atidaryti duris, tačiau iš kart po to palikau sau už nugaros Skyler.
Šaltas oras.
Clara bėgo, tačiau galiausiai pradėjo plasnoti kaip koks paukštis ar drugelis
Radus tinkama akimirką užsukau jei ant nugaros.- Šiandien tu man pirksi maista. - pasakiau išsišiepdama.
- Dabar mes dvigubas drugelis! - ji suriko. Taip mes išsigimęs drugelis.
Clara lakstė- pirmyn ,atgal kartu nešdamasi ir mane tol kol Sky atsirado prie mūsų.- O Žiūrėkit kas eina. - Skyler galvą parodė į perėją. Proja žygiavo Leidonas ir šalia jo kažkoks vaikinas.
- Kalbiesiesi su juo? - paklausiau nušokdama nuo Claros.
- O Dieve. - Clara pavartė akis.
Vaikinai atrodo mus tai pat pastebėjo tad,iškart žygiavo mūsų pusėn. Pasitaisiau skrybėle sau ant galvos, o Sky pasitaisė plaukus.- Sveikos merginos. - jis pasisveikino.
- Kur mano žuvis? - Skyler ėjo tiesiai prie reikalo.
Žuvis tai mūsų kodinis žodis žoliai.- Gausiu savaitės pabaigoj. - jis perdaug pasitiki savimi, tai erzina.
- Taip sakai jau visus metus. - Skyler pavartė akis.
- Dabar rimtai sakau, pažadu. - Leidonas vis žvilgteli į Clara.
- Kas tavo draugas? - Sky pakeitė tema ir aš tesiog nejaukiai stovėjau čia.
- Mano brolis Ian. - jis galvą mostelėjo į aukštą juodaplaukį. Jis atrodo gerokai viresnis už mus.
- Labas broli. - Sky pasisveikino.
- Toks jausmas jog jei paliesčiau tavo žandikaulį įsipjaučiau į pirštą. - Clara žiopsojo į Ian.
-Labas ir tau. - o Dieve juodaplaukis tika nužiūrėjo ir šelmiškai nusišypso Skyler.
Gerai ar tai ištikrųjų vyksta?
Dabar mes su Leidonu abu atrodom lyg nesvam kailį. - Gal nori kur nors nueiti?- Eh negaliu. - Sky atmetė savo plaukus. Ji flirtuoja? O Dieve.
- Vaikina turi? - Ian žengė žingsnį artyn ir aš iškėlus rankas pasitraukiau. Okey.
- Biški. - Sky truktelėjo pečiais.
YOU ARE READING
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...