10.

361 29 0
                                    

Snapchat

Zandey; Labas Roe

ROe; Sveikas Zayn

Zandey; Ką veiki?

ROe; Sėdžiu pamokoj,o tu ką?

Zandey; Irgi turėčiau juose būti,univere, bet leidžiu laika pas Harry.

Zandey;

Kai atidariau ta raudona kvadratėlį,visiškai nesitikėjau to ką pamačiau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kai atidariau ta raudona kvadratėlį,visiškai nesitikėjau to ką pamačiau. Zayn Malik yra tas girtas vaikinas kuris išvadino mane ragana? Jis groja mano brolio grupėja. Jis tas kuris atrodo kaip graikų Dievas,tas kuris taip nepakartojamai groja būgnais. Tas į kurį aš varvinau seilę ir tas kuriuo aš pasišlykštėjau. Nežinau juoktis man dabar ar verkti.
Dar kart pažiūrėjau į jo nuotrauka. Aš tikrai neklystu, čia jis,šimtų penkesdešimt procentų jis. Nežinau kaip dabar elgtis. Taip kaip jis bendrauja su manim yra visiškai kitas žmogus kurį aš mačiau vakarėlį,bet jis buvo girtas.

ROe; Waou gražios tetiuruotės👍

Nusprendžiau pamiršti ta vakarą,jis jo neprisimena, todėl pamiršiu ir aš.

ROe; Atrodai vyresnis.

Zandey; Gali būti.

Zandey; Galbūt norėtum susitikti, tarkim po pamokų?

Vėl sustingau. Turiu omenį jis žeuriai gražus,jis groja grupėj,jis aukštas ir jis tobulas,kas galėtų atsisakyti. Bet kita vertus jis groja mano brolio grupėj,jis mano brolio draugas,kažin kaip jis reaguotu į tai. Ar neprieštarautų? Oh minčių blokas. Žinau taip daryti negalima. Jis mato kai aš atidarau pranešimus,bet nusprendžiau jį ignoruoti, bet tol kol sugavosiu atsakymą.

Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now