45

261 22 0
                                    

Skyler pov.

Stovėjau ir žaidžiau telefone kažkokį naują žaidimą kurį parodė Clara.

- Nenori pasikalbėti? - pakėliau akis į priėjusi bompšpaki.

- Apie ką? - grąžinau akis į telefoną.  Aš juk nenoriu pralaimėti.

- Apie ką? - jis pakartojo. Aš susitikinėju su idiotų.
Nu šūdas ,kaip sušiktai pereiti šitą lygi??  Kodėl detalės netelpa niekur. Nesuprantu kaip Clara būdama tokia..nu savimi gali taip gerai žaisti šitą žaidimą.
Tuoj paleisiu telefoną į sieną.
Tačiau man nereikėjo jis buvo atimtas man iš rankų. - Kalbėjau su tavimi, tu visai nesiklausai.

- Ko nori?

- Aš išvykstu, nenori apie tai pasikalbėti?- Harieta susiraukė.

- Ką tu nori  kad aš pasakyčiau?  Tu išvyksti  ir gerai. Geros kloties tau. Man nerūpi. Vistiek geresnės už mane nerasi. Bet dabar tu esi čia ,tad toliau būk mano vaikinu. - atėmiau telefoną jam iš rankų. - Turi man padėti pereiti šitą lygį. - parodžiau jam ekraną. - Ir aš noriu valgyti.

- Aš rimtai nežinau ką pasakyti. - jis suraukė antakius. - Einam pamaitinsiu tave. - Harry permetė ranka man per pečius. Mano vergas.

Roe pov.

- Tu neturėtum dabar man to sakyti. - bandžiau atstumti Zayn. Man reikia pagalvoti, man reikia pabūti vienai.

- Ar tu mane myli? - kaip jis gali to klausti. Jis atrodo įskaudintas.

- Meilė yra per silpnas žodis apsakyti tai ką tau jaučiu. Tačiau tu išvyksti. - aš vėl patempiau savo lūpa. Dieve aš tokia pasinešiusi dėl verkimo.

- Po mėnesio. - Zayn nusuko savo akis į šoną. Jam akivaizdžiai pačiam sunku tai priimti.

- Po mėnesio? - negalėjau patikėti. - Jus net nebūsite mūsų mokyklos baigimo šventėje. Po mėnesio. Tai labai greitai Zayn.

- Aš žinau. - jis nurijo susikaupusias seiles. - Tačiau aš galiu atsisakyti to. Likti čia su tavimi. Ir prisiekiu Dievu šis pasiūlymas yra viliojantis.

- Ką čia nusišneki?! - surikau. - Tai tavo proga  ,jūsų. Niekada negalėčiau susitaikyti su tuo jog paleidai tokį šansą vejams. - norėčiau trenkti jam per galvą dabar.

- Ne vėjams, dėl tavęs. - jis nykščiu nušluostė mano drėgnus skruostus.

- Nenusišnekėk tu vyksi. Ir iki tos dienos mes visą laiką būsime kartu. Taip tikrai. Visą laiką kartu. Darysime dalykus kurių nedarėme. Mylėsime taip kaip niekada dar nemylėjom. O paskui išsiskirsim. - paskutinį sakinį pasakiau labai tyliai. Vien tokia mintis, priverčia mano vidurius apsiversti ir norisi vemti.

- Išsiskir... - nutraukiau jį.

- Prašau dabar apie tai negalvokime.

- Ką nori veikti? - Zayn atsisėdo pražergdamas kojas, kad aš būčiau tarp jų. - Nori nuvažiuoti kur nors?

- Negaliu... - atlošiau galvą. - mergaičių vakaras. Bet tu gali prisijungti.

- Mergaičių vakaras. Nežinau ar aš pasiruošęs tam. Kalbėti apie vaivorykštes vienaragius ir menstruacines nesąmones. - tai privertė mane nusijuokti.

- Mes nekalbam apie pms, per mergaičių vakarus. - trenkiau jam į šoną, tačiau mano vaikinas pažiūrėjo į mane tokiu žvilgsniu "ar tikrai?  Ar tikrai? "- Na gerai gal šiek tiek ir kalbame.

- Žinojau. - jis nusišypsojo ir atsistojo, bei ištiesė ranką jog padėtų man, tai padaryti. - Manau merginom tai nepatiktų. Aš jus parvešu ir mes susitiksim ryt, gerai?

Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now