Skyler pov.
Sušiktas idijotas. Nekenčiu jo. Lai prasmenga skradžiai žemę. Gryžau į kambarį kur mes su Harru turėjom gyventi. Nežinau kaip mano rankose atsirado žirklės, tačiau aš vis dar urzgėdama iš kelioninio krepšio ištraukiau jo rūbus ir pradėjau karpyti.
- AAA! - nukirpau rankoves jo marškinių. - Ko!? - dar garsiau surėkiau, tarpdury pamačiusi Selena.
-Viskas per tave.- žirklėmis rodžiau į ją. - Tu prakeikta kale, kodėl tu apskritai esi čia? - ėjau prie jos, tačiau ji traukėsi atgal, kas privertė Selena atsiremti į sieną.- Aš ju draugė, nori tu tai pripažinti ar ne. - Selena sumurmėjo. - Ir ko tu mane kale vadini? Aš tau nieko blogo niekada nepariau, nepaisant nieko stengiausi elgtis gražiai nors tai tu visą laiką buvai pasipūtusi, šlykšti kalė.
- Oh lyg to nežinojau,aš turiu tiek daug kalės tipų, kad net pati esu pasimetusi. Pasakyk kažką naujo lėlytę. - stumtelėjau ja ir ji atsitrenkė į sieną.
- Harry būtų laimingesnis be tavęs.
- Ne tau čia spręsti apie kažkieno laime. Jei tikra meilė būtų lengava, visi ją turėtų. - pervėriau ja žvilgsniu ir tiesiog išėjau. Neturiu laiko jai. Niekda neturėsiu.
Kodėl aš apskritai taip nervinuosi, anksčiau gyvenimas buvo paprastetis, netoks sudėtingas ir painus. Nekenčiu permainu.- Sveiki. - pasisveikinau su kažkokiais žmonėmis kurių dar nepažystu, tačiau jie pažysta mano gereusia draugą - alkoholį. Tad manau sutarsim. - Aš noriu prisigerti.
Roe pov.
- Aš manau jog turiu surasti Sky, o tu turėtum paieškoti Harry. - pasakiau Zayn.
Jiems abejiems išėjus visi nusprendėm duoti truputį laiko jog galėtų viską apmąstyti. Tačiau dabar manau reikėtų syrasti juos.- Taip pritariu. - Zayn palinksėjo galvą ir pabučiavo mano viršugalvį, tada mes patraukėm skirtingais keliais
Fu skamba nemaloniai.Turėjau vaikščioti geras penkiolika minučių kol suradau draugia sėdinčią kažkokiame žmonių būrį. Ji sėdėjo pasirėmusi galvą rankomis ir užsimerkusi, šalia jos trumpų plaukų mergina.
YOU ARE READING
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...