Roe pov.
- Tau tinka, atrodai vyresnė ir protingesnė. - Skyler atsistojo jog paliestų Claros plaukus.
- Žinau, - Clara išsišiepė. - Ką tu manai Roe?
- Aš ir manau ,kad atrodo gražiai, tačiau keistą. Tavo plaukai buvo labai ilgi. - truktelėjau pečiais.
- Skyler ar tai tiesa?- Harry gryžo tačiau jo akys išsiplėtusios ir jis pristojo prie Skyler.
Gerai kas čia vyksta?- Kas? - Sky susiraukė ir akimis perbėgo per visus žmones, bandydama gauti kokios nors pagalbos.
- Tai ką parašė Clara, ant savo facebook sienos.- Harry dabar buvo labai arti Skyler.
- Ką ta idiotė parašė? - Skyler susiraukė. - Ką parašiai Clara?
- Viskas parašyta labai aiškiai. Nesuprantu kokie klausimai kylą. - Clara irgi susiraukė.
Tuo metu atėjo Monica ir Luois kvailai šypsodamiesi.
Gerai aš čia viena nesuprantu kas vyksta?- Perskaityk. - Harry paliepė ir Clara išsitraukė savo telefoną.
- Šiandien po pamokų nuvažiavome į kavinę. Kai vaikinai rūke lauke Skyler tikrai nesakė jog myli Harry. Kai ji sakė "esu įsimylėjusi jį " tai reiškė jog ji nesą. - mergina baigė skaityti ir pakėlė akis. - Turiu omeny, viskas totaliai aiškiai.
- Ką tu sakei? - Harry dabar atrodo kaip vaikas, kuris nori meilės.
- Aš nužudysiu tave. - Sky veidas akimirksniu tapo kaip pitbulio ir ji ėjo link Claros ,tad ši sucypė, ir pradėjo bėgti nuo jos. Tačiau Harry sulaikė Sky.
Dieve kokia drama.
Kur mano spragėsiai?- Tu sakei, kad myli mane? - Styles toliau laukė atsakymo, tačiau Skyler nustatė šalta veidą žiūrėdama tiesiai į Clara. - Roe? - dabar Harry kreipėsi į mane.
- Zayn! - sušukau tikėdama pagalbos iš visos šitos nesąmonės.
- Kalbėkit. - Harry sumurmėjo.
- Clara durna, visi tie žodžiai net neturi esmės. Tesiog pamiršk. - Sky sukryžiavo rankas ties krūtinę. - Žodis kaip MEILĖ, jis nereiškia nieko. - ta akimirką, jai ištarus žodžius matau kaip Hario veida užplūsta nusivylimas. Manau tokio, dar nesu jo mačiusi.
Dieve.
Monica timtelėjo Louis už rankos ir išsivedė jį iš čia.
Tačiau Sky pasitaisė plaukus užkišdama nepaklusne sruoga sau už ausies, giliai įkvėpė ir tęsė :
- Tu suvoki, kad tai - meilė, kai nori, kad tas žmogus būtų laimingas net ir tada, kai nesi tos laimės dalis. - akimirką stojo tyla.
Ir atrodo galėjau girdėti Harry širdies plakimą.- Aš toks idijotas. - Harry sumurmėjo pagaliau suvokęs tai.
Nesvarbu ką Skyler sakė ar kaip bandė elgtis. Tai jog ji trokšta matyti Harry laiminga, kylanti tik įrodo jog ji iš tiesų myli jį.
- Tu nesi idijotas, Harry tu labai įsimylėjas vyras. - leidau sau įsikišti.
- Tas pats skirtumas. -jis žvilgtelėjo į mane nusišypsodamas.
Styles sujamė Skyler veidą suspausdamas jos skruostus. - Žinai jog myliu tavę.
Ohhhhhhhh- Žinai ,kad aš nesakysiu to. - Sky sumurmėjo ir pavartė akis. Vaikinas šalia jos garsiais nusijuokė ir pabučiavo.
KAMU SEDANG MEMBACA
Snapchat Call /BAIGTA
Fiksi PenggemarDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...