Tačiau nepaisant mano įspėjimo, Zayn įėjo vidun ir užrakino spyną po savęs.
- Zayn ką čia darai? - žvilgtelėjau į per veidrodį.
Mano balsas pavargęs. Pavargau. Ilga diena šiandien buvo.- Mums reikia pasikalbėti. - jis nesitraukė nuo durų.
- Manau tu aiškiai viską pasakiai prieš du metus. "Aš ištrinu tave ir aš laimingas". Kaip ir nėra ką komentuoti.
- Klausyk Roe... - jis rankomis persibraukė per plaukus. - Kartais vieninteliai pasirinkimai, kuriuos turi yra blogi. Bet tu vis tiek turi rinktis.
- Ką tai išvis turėtų reikšti? - susiraukiau.- Nesakyk man viso šito šūdo! Kas padaryta, padaryta. Tu palikai mane. Po visų tų pažadų. Tu viską sugriovei. Viską. Nesuprantu ko čia gryžai...
- Aš čia ne tam jog pasakyčiau tau, jog negaliu be tavęs gyventi. Aš galiu gyventi be tavęs, bet nenoriu. - jis žengė žingsnį ir aš iškart atsisukau. - Nejaugi manęs nepasiilgai? - jam tariant žodžius jutau skausma. Pogalais! Visiškai nesuprantu jo.
- Gyvenimas be tavęs man nemielas. Pasiilgau tavęs, na žinoma, kad pasiilgau. Žinojau, kad man tavęs trūks, bet tai nėra "Labas, smagiai pasibuvom, dar susisieksim". Čia panašiau į: "Negaliu valgyt, miegot, nebeprisimenu ką reiškia juokas". Manau, kad išvažiuodamas išplėšiai man širdį.-aš tai pat atsidusau. - Tačiau tą akimirką kai maniau jog nieko blogiau nebus, jog pasaulis griuvo man po kojomis. Suradau Ashton. Aš myliu tikrai myliu jį. Esu laiminga, vėl šypsausi ir tu dabar atėjai man pasakyti kažką, kas išties skaudina mane. Zayn kodėl taip elgiesi?
- Todėl... Aš negalėsiu ramiai gyventi jai žinosiu jog daugiau niekada nepabandžiau. Aš myliu tave. Visada mylėjau. Niekada nenustojau. -Zayn žengė dar kelis žingsnius.
Jam stovint šalia, man pašiurpo oda, visas kūnas nuėjo pagaugais. Tokioje nedidelėje patalpoje nuo jo sklido aiškiai juntama energija ir seksualinė trauka. Vėl pajutau jam tą nepaliaujamą trauką, trauką kurią maniau esu pamiršu. Lyg jis skleistų geidulį į kurį buvau įpratusi reaguoti. O po tiek laiko tai trigubai stipresnė jėga.
Jis lėtai pakėlė ranką ir priglaudė man prie skruosto. Lyg katinas ištroškęs šilumos labiau priglundau prie jo, mano akys nevaldomai užsimerkė.- Kvėpuok Roe. - jis geidulingai pasakė.
Žinoma! Jis vis dar supranta kaip stipriai mane veikia.
Nesugebėjau atmerkti akių tačiau jutau kaip dar stipriau priglunda prie manęs ir mūsų krūtinės vienodai kilnojasi.
Truputį prasižiojau ir jo lūpos lietė manąses.- Nuo tos akimirkos kai tave sutikau, prieš tiek metų, nebuvo nei vienos dienos, kad apie tave nepagalvočiau. O dabar kai vėl esu su tavimi...patiriu agoniją. Kuo labiau prie tavęs priartėju, tuo darosi blogiau. Vien nuo minties,kad nebūsiu su tavimi...man ima trūkti oro. Man neduoda ramybės tas bučinys kurį turėjai man padovanoti. Mano širdis daužosi vildamasi, kad tas bučinys netaps randu. Tu esi mano sielos gelmėse, kankini mane...Ką man daryti? Padarysiu viską ko prašysi. Jei kenti taip pat kaip ir aš, būk gera, pasakyk.- Zayn meldė ir kiekvienas jo žodis atsimušė į mane. Jutau kaip virpa jo lūpos.
YOU ARE READING
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...