43

265 22 0
                                    

Roe pov.

Ilgai lauktas trečiadienio vakaras. Pirmoje eilėje sėdėjome visi. Aš Sky, Clara, Selena, kažkokie du vaikinai kurių nepažįstu. Sėdėjome ant kažkokių juodų kubų ir mums už nugarų stovėjo metalinės grotelės kurios skyrė mums nuo paprastų žmonių. Taip lyg aš būčiau įpatinga. Ištikrųjų mes sėdėjome tose tipo vip zonose, kurios skyrė klubo sceną nuo šokių aikštės arba gėrimų stalelių. Sėdome mes arti scenos ,tačiau prie aparatūros ir visokių laidų. Mano dėmesį labaiusiai patraukė vienas vyriškis. Jis labiausiai išsiskyrė iš visų čia esančių žmonių- vilkėjo kostiumą ir atrodė nepaprastai rimtas. Neatrodė jog jam čia būtų vietą. Šeip ar taip salėje nesimatė galo nuo žmonių skaičiaus. Šonuose buvo keletas staliukų, tačiau didžėja dalį užėmė stovintis, jau šiek tiek apgirtę jauni žmonės. Jie laukia gyvo pasirodymo.
Kaip ir mes žinoma.

- Man jau nusibodo. - Sky subambėjo. - Kada jie pasirodys?

- Jau tuoj. - paguodžiau ja.

- Merginos paaimkit. - atsigręžiau atgal išgirdus Claros balsą. Ji stovėjo su trijais kokteiliais rankose. Nežinau kas labiau stebina tai jog ji gavo gėrimų nors jie už kokių keturių šimtų metrų nuo mūsų, ar kad išlaiko tris gėrimus rankose.

- Iš kur gavai? - paklausiau suraukdama antakius, tačiau paėmusi gėrimą. Skyler tai pat paėmė vieną.

- Tie vaikinai nupirko. - Clara sukikeno ir parodė į kažkokius vaikinus prie stalelio.Mes su Sky pasilenkėm iš abejų pusių ir pažiūrėjom į juos. Atvirai sakant jie gan išvaizdūs.

- Gerai aš turbūt niekada nesuprasiu kaip tu pakabino tiek daug vaikinų. - draugė sėdinti šalia sumurmėjo ir atsigėrė gėrimo.
- Ką aš galiu pasakyti. - Clara truktelėjo pečiais atsidūsdama. - Aš labai šaunus žmogus. O dabar pamuojuokit jiems. -
Padariau kaip liepta vien iš mandagumo.
Tad vaikinai iškėlė savo taures ir linktelėjo.

- Pff, ne. - Skyler prukštelėjo ,o tada parodė jiems vidutinį pirštą.

- Kažkada rasim tave nužudyti ir net nusistepsim kodėl. - nusisukau susigėdusi.

- Aš einu dar pakalbėti su jeis. - išgirdau Claros balsą.

- Pabandyk gauti man maisto! - Sky sušuko prieš jei nuainant. - Kažkoks šūdas, man nepatinka. - dar kart atsigėrusi rudaplaukė sumurmėjo ir pastatė gėrimą ant žemės.

- Tau nepatinka alkoholis!? - iš nuostabos drastiškai sušukau.

- Cha! - ji tai pat suriko, tačiau pavartė akis. - Manau ten yra nuodų. Jei mirsiu visiems jum vaidensiuosi.

- Ššš. - nutildžiau ja kai išgirdau kažką ant scenos.

O DIEVE JIE ATEINA. B&W. Jie jau ant scenos. Nustembu kai į solisto vieta atsistoja Zayn. Anksčiau solistu dažniausiai būdavo Louis arba Harry. Arabą kartu. Tačiau niekda. Kas tuomet gros būgnais? Atsistojau jog viską geriau matyčiau. Būgnininko nėra išvis. Gerai kas čia vyksta? Gerai kodėl tik Niall vienas turi gitarą? Čia žymiai per daug mikrofonu. Tiesa sakant visi vaikinai turi juos. KAS ČIA VYKSTA POGALAIS.

- Kas čia..

- Ššš. - norėjau klausti tačiau Sky nutildė mane. Lygiai taip pat kaip prieš akimirką aš ja.

- Bet ka..

- ŠŠŠ. - ir vėl tik šį kart garsiau.

Prasidėjo pirmieji dainos akordai. Kas per šūdas?? Tai net nepanašu į tai ką jie groja. Melodija rami, lėta.
Visą savo dėmesį suteikiau  Zayn. Jo šukuosena tokia fancy ,dar nedidelė barzda padaro jį dar seksualinį. Atrodo išties nepriekaištingai. Jis rankomis palietė mikrofoną ir ištarė pirmuosius dainos žodžius. Zayn akys blaškėsi po visą auditorija. Žvalgėsi lyg ieškotų kai ko ir esu įsitikinusi jog viena akimirką pastebėjau jo akyse kažkokia baime.

Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now