Išties nekenčiu chemijos pamokų. Per šią pamoka sėdžiu viena. Atsisukau atgal pažiūrėti iš ko juokėsi Sky ir Clara kitoje eilėje. Mano antakiai automatiškai susiraukė, nieko nesuprantu kas ten vyksta.
- Darysim labaratorinį darba. -mokytoja pasakė grįždama iš savo kambariuko.
- Grupėmis. Pažymiu nerašysiu. - ačiū Dievui, dabar nebūtų tinkamas laikas susigadinti pažymius. - Ji vardijo žmonės kas su kuo bus grupėj. Sky ir Clara vienoje grupėje su Zoje ir Gabb. Aš su Rainer ir Greg, ir... o Dieve Eerika. Mergina persėdo į laisvą kėdę šalia manęs,

jaučiu kaip akimirksniu mano liežuvis ir protas užšąla.
- Jus viską padarysit už mus, ane? - Rainer paklausė, neatitraukdamas akių nuo telefono.
- Pasvajok, - Eerika atsisuko į mane. - pasiruoši pelyte? - o Dieve rimtai? Su fokusavau savo žvilgsnį į Skyler grupę, kurioje visos merginos beprotiškai juokėsi, mat Sky ir Clara maiše visus cheminius skysčius. Aš tikrai manau jog jos sukels čia sprogima. Vis bandau suteikti savo mintis, jog vėl ne prikalbėčiau kokių kvailysčių.
- Baigiau. - Eerika ištiesė kėdėje kai mėgintuvėliai buvo pilni tirpalo kurį turėjom pagaminti.
- Kaip tu?.. kaip spėjai? - sutrikau.
- Aš tesiog genijus. - ji nusišypsojo.
- Mokytoja! - Greg pašaukė mokytoja. - Mes jau baigėm. - ištiesų blondinė baigė. Mano smegenys visiškai neveikia, po vakar dienos aš tesiog plaukiojiu visur.
Kol mokytoja tikrino atlikta darba, Clara ir, Skyler žaidė su vandens čiaupu pritaisytu kartu su kriaukle, vidurį stalo.
Kruptelėjau kai klasėje pasigirdo keistas garsas.- Čia ne aš, - visi iškart atsisuko į Skyler. - Aš dar nieko blogo nepadariau, neskaitant to jog sugadinau vandens čiaupą. Mokytoja vanduo neužsisuka .- Chemikė iškart nuskubėjo prie jos, murmėdama. Galiausiai supratau keisto garso šaltinį, tai kolonėlė įtaisyta klasės kampe. Netrukus per ja pasigirdo vos suprantamas direktoriaus balsas;
- Roe Tomlinson kviečiama į direktoriaus kabinetą. Roe Tomlinson kviečiama į direktoriaus kabinetą. - du kart pakartojo. Visa klasė pažiūrėjo į mane. Kas čia dabar? Pas direktorių? Ką aš padariau. Susirinkau savo daiktus ir nesuprasdama žengiau prie durų.
- Viso gero. - atsisukusi atsisveikinau su mokytoja.
- Iki - ji nusišypsojo. Kad ir kas įvyko manau jog į klasę tikrai negrįšiu, liko vos penkius minutės.
Per dvidešimt sekundžių ėjimo apgalvojau visą savo gyvenimą ir ką blogo padariau. Įkvėpiau ir atsidariau direktoriau kabineto duris. Vaizdais dar labiau šokiravo. Čia sėdėjo netik direktorius. Tačiau ir mano mama, teatro mokytojas. Nieko nesuprantu.
- Prisėsk brangute. - mama timtelėjo mane už rankos. Šitame kambaryje visi per nelyg laimingi. Aš visiškai pasimetusi.
- Roe tikriausiai supranti jog mokytis liko vos trys mėnesiai su trupučiu. - kalba direktorius. Atsakomai linktelėjau galvą. - Tau ir kitiems dviliktokams tai paskutinieji metai. Mūsų mokyklos tradiciją, jog mokyklos mokiniu prezidentas, aš, mokinių savivalda ir mokytojas Tom išrenkame atstovą kuris pasakys baigemaja kalba.
- Roe aš pasiūliau tave. - pasisukau į ant stalo sėdintį mano teatro mokytoja. - Visi nubalsavome ir tu susrinkai šimtą procentų iš šimto. - jis nusišypsojo.
- Širdele tu sakysi baigėmaja kalbą! - mama garsiai suriko. O tu Dieve brangus nežinau man čia džiaugtis ar verkti. Visi buvo tokie laimingi, o aš jaučiuosi sutrikusi. Daug darbo parašyti gerą kalba ir ten bus daug žmonių. Ir aš šiek tiek bijau. - Ar tu nesidžiaugi? - mama paklausė.
YOU ARE READING
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...