2.1

218 22 6
                                    

Roe pov

Negaliu patikėti, kad jau praėjo du metai, jau antrų metų universitete pabaiga. Suvokus tai prisimenu svarbiausiais šių dviejų metų akimirkas.

Dvyliktos klasės baigimo kalba. Atrodo prisiminusi dar dabar kaip rankos dreba.

Dabar dvyliktokų baugimo kalba pasakyti kviečiu Roe Tomlinson. - žmonės plojo kol atsistojau už tribūnos ir patvarkiau mikrofoną jog jis būtų tinkamo aukščio.

-Negaliu patikėti jog stoviu čia, prieš visus dvyliktokus, tėvus ir mokytojus, tam jog sakyčiau baigemaja kalba. Dėkoju už tai jog paskyrėte mane. Žinau jog tai elementaru tačiau noriu padėkoti mūsų mokytojams, direktoriui, klasės auklėtojai Kristine , teatro mokytojui Tom jog padėjo geriau suprasti save ir siekti savo svajonių.
Taigi mieli bendraklasiai mano kalba ir palinkėjimai skirti būtent jums. Nes vis dėlto tai mūsų diena. - minia pradėjo juoktis.
Reikia daug drąsos pabandyti pakeisti savo gyvenimą . 
Gyvenimas bus įdomus ir prasmingas tiek, kiek kiekvienas mūsų asmeniškai sugebėsime prisiimti atsakomybę spręsdami svarbiausias aplink mus susikaupusias problemas.  Mes atėjome į pasaulį ne tam, kad vegetuotume, ne tam kad patogiai praleistume gyvenimą, ne tam, kad snaustume patogiai įsirangę ant sofos, bet tam, kad paliktume pėdsaką. Labai liūdna kai žmogaus gyvenimas praeina nepalikdamas jokio pėdsako. Kai renkamės patogų gyvenimą, kai laimę supainiojame su vartojimu, tuomet mums tenka sumokėti labai didelę kainą – prarandame laisvę. Drąsa,  pasiaukojimas ar tiesiog auka yra patys nuostabiausi ir gražiausi dalykai, kuriuos žmogus šioje žemėje gali  padaryti. Esame tik dulkių krūva, kuri po kelių dešimtmečių išnyks – ji įgauna prasmę tik tuomet, kai gyvenimas tampa auka bendram gėriui – ne sau, o kitam, bendrai vizijai, į kurią įsitraukia ir kiti bendraminčiai. Staiga supranti, kad esi ne vienas, nes kiekvienas iš mūsų dalyvauja kurdamas bendrą gėrį, teisingesnį, geresnį pasaulį.   Tikiu, jog mums šiame gyvenime yra duotas ne vienas pašaukimas. Gal todėl nesu tikra, jog tai, ką šiandien esu atradusi, yra tas vienintelis kelias, kuriuo turiu eiti. Todėl esu pasiryžusi toliau ieškoti, klysti ir abejoti.Pats sudėtingiausias laikas gyvenime nėra, tai kad tavęs niekas nesupranta.Tai kai tu negali suprasti savęs.  „Kas aš?" Atsakymo į tai nėra. Tik visa apimantis klausimas. Tu negali nuleisti ranku,ieškodamas savęs. Žinai dėl ko? Nes pasaulis tavo rankose ir viska priklauso nuo tavęs.Žmonės nori, kad Dievas padarytų viską dėl jų, bet jie nesupranta, jog jie turi tą galią.   Atsiranda problema?Tu negali pasakyti "Aš negaliu "Tu sakai: " Aš susidūriau su problema. Aš dar nebaigiau." Niekada neišspręsi problemos, jeigu išlaikysi tokį patį mąstymą ir požiūrį, kurie ir privedė tave prie šios problemos.   Nemanyk, kad pasaulis tau skolingas gyvenimą. Ne, nes jis čia buvo pirmiau, nei tu.Mes visi pasmerkti ištverti gyvenimą. Ir vienintelė galimybė tai padaryti – pamilti jį. Pajuskite gyvenimo ekstazę, nes jau vien tai, kad gyvenate, yra tikra palaima.Žmogus turėtų ne klausti, kokia jo gyvenimo prasmė, o veikiau pripažinti, jog šis klausimas yra jam pačiam užduodamas. Kiekvieną žmogų klausinėja pats gyvenimas.Galimybė įgyvendinti svajonę - štai kas gyvenimą daro įdomų.  Visuomet sakyk tai, ką galvoji ir daryk, tai kas Tau atrodo teisinga - tai Tavo gyvenimas ir niekas kitas geriau nei Tu jo nepragyvens.

Karta vienas zmogus pasielge kitaip nei visi. Draugas stovejas greta sušuko:

  - Tu ne ten eini! Ugnis kitoje pusėje !
Jis atrekė:

- Man nesvarbu! Aš uždegsiu savo!  

Išdrįskite būti ne kaip visi ir visi panorės būti tokie kaip jūs.

 Tai mūsų pačių gyvenimo istorija. Mes galime pakeisti pabaigą kaip tik norime.- visi dvyliktokai pakilo ir pradėjo garsiai ploti bei švilpti.Keistas jausmas. Geras, bet keistas.

Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now