38

271 18 3
                                    

Roe pov.

- Nori pasakyti tau visai nerūpi ką žmonės kalba apie tave? - didžiuojuosi savimi nes priverčiau Sky susitikti su Selena ir atsiprašyti jos. Susitarėme susitikti karaoke kavinėj netoli Zayn namų. Pati Selena tai pat neturėjo didelio noro susitikti, o tada kai pasakiau jog bus Skyler noro išvis nebeliko.

- Koks skirtumas ką žmonės kalba man už nugaros jei jie bijo pasakyti tai į akis.

- Tu liksi amžinai viena. - sumurmėjau.

- Tu būsi su manimi. - ji apkabino mane per pečius.

- Aha jei tektų gyventi su tavimi, Skyler aš uždaužyčiau tave keptuve. - draugė pavepė lūpa.

- Ištiesų tu myli mane, taip?

- Ne šiandien. Ne. - pirma įėjau į nedidelę kavinukę. Apsidairiusi akimis, pačiame gale suradau sėdinčią Selena.

- Einam, ji ten

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Einam, ji ten. - parodžiau Sky.

- Aš tikrai turiu tai daryti? - draugė susiraukė todėl timtelėjau jei už rankos.

- O arbata pilti žmonėms ant galvos nori?

- Buvo visai smagu.

- Smagu bus ir atsiprašyti. - visdar tempiau ja.

- Nenoriu! Man nepatinka atsiprašinėti. - ji dar sumurmėjo atlošusi galvą.

- Sveika Selena. - pasisveikinau.

- Roe. - tamseplaukė nusišypsojo.
Toliau stojo nejauki tyla todėl gnybtelėjau Skyler į ranką.

- Klausyk, negražiai čia išėjo su ta arbata. -draugė labai tyliai sumurmėjo. - Netyčia kažkaip.

- Priemu tavo atsiprašymą, matau kaip sunku tau buvo atsiprašyt. Akivaizdu tu nesi toks žmogus.

- Aha koks skirtumas. - ji vėl sumurmėjo.

- Laikui bėgant priprasi. - pasakiau ir mes galiausiai prisėdome šalia Harry draugės.

- Nežinau ar noriu. -ji nejaukiai pasimuistė.

- Patikėk gyvenimas toks suknistai nuobodus nebandant. - Skyler atsilošė kėdėje. Ji nesidžiauge čia būdama.

- Taigi jus geriausios draugės? - Sel paklausė nes akivaizdžiai mums nelabai sekasi bendrauti.

- Taip, dar yra tokia mergina Clara. Mes visos pažystamos dar nuo pradinės laiku.

- Oh kaip fainai, - Selena nusišypsojo. - aš išvis nebebendrauju nei su viena senu laikų drauge.

- Tu turėtum susipažinti su Clara. Manau jus puikiai sutartumėt. - draugė nusijuokė. Cha cha cha.

- Ji gal su kokiu dauno sindromu? - net užspringau savo seilėmis kai Sel atrodo rimto klausimo paklausė.

Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now