25.

323 22 4
                                    

Zayn pov.

- Šūdas. -rankomis sujamiau galvą. - Daugiau tiek negersiu.

- Tu ir atrodai šūdinai.- Harry gulėjo ant žemės. Tas idijotas gėrė lygiai tiek pat kiek aš, o atrodo suknistai gerai. Nesuvokiu kaip tam mėšliui gali nebūti pagirių.

- Užsičiaupk subingalvi, - Niall metė į jį pagalve.- jai nejauti pagirių, galių nuvesti tave į balkoną kur Zayn privėmė.

- O Dieve nekalbėk apie tuos vėmalus. - vien prisiminus pasidaro šlykštu.- Tikiuosi greit pilnai išsiblaivysiu, noriu važiuot pas Roe.

- Fack biče, - Naill susiraukė. - Tau ne atrodo, kad paskutiniuoju metu tu matai tik Roe? Praleidi visą savo laiką su ja. Netgi vėluoji arba neateini į repeticijas pirmadieniais ir antradieniais nes važiuoji pasiimti Roe.

- Ji mano mergina, kas tau negerai? Kaip aš turėčiau elgtis? - man taip skaudą galvą jog atrodo ji tuoj sprogs. Geriausia būtų aiti nusnūsti, bet šio pokalbio praleisti negaliu. Jau seniai turėjau įtarimų del Niall. Jis keistai elgesi kai Roe būna šalia.

- Mes tavo draugai, neturėtum pamiršti mūsų. Vis dėlto mes buvome anksčiau už ja. - pažiūrėjau į Luois prašydamas pagalbos iš jo. Deja jis neatrodo labai palaikantis. Harry visą laik labai įdėmiai stebėjo Niall, o tada pažvelgė į mane tarsi lauktų paaiškinimo.

- Tu sakai jog aš pamiršau jus

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Tu sakai jog aš pamiršau jus.- dirbtinai nusijuokiau. - Jai leidžiu mažiau laiko su jumis tai dar nereiškia, kad pamiršau jus.

- Žinai aš pritariu Niall.- Harry kalba. - Tu nuolat kalbi apie ja. Atrodo jog nieko kito nėra tik Roe.

- Tu turbūt juokauji?! - jis turbūt juokauja.- Ar tik ne tu vakar kokias tris valandas kalbėjai ką reiškia Skyler pasakyti žodžiai pasimatysime kitą kart.

- Rimtai? - Harry susiraukė. - Aš rimtai tiek daug laiko kalbėjau apie ja? - mes visi trys palinksėjom galvą. - Šūdas, aš tyliu. - jis iškėlė rankas lyg pasiduodamas ir prisėdo ant žemės.

- Tu myli ja? - Niall paklausė iš lempos.

- Taip tikrai. - Luois tai pat tapo labai susidomėjas. - Tai ar myli?- kas per šūdas čia vyksta. Ko jie čia prisikniso? - Tai..?- Luois vis ragino.

- Aš nežinau. Turbūt. Gal.- atsidusau. - Jus reikalaujat jog aš pasakyčiau tai ko pats nežinau. Aš nežinau ar myliu, nes nežinau ką reiškia mylėti.- matau nusivylimą Luois akyse. Matau bet negaliu broliams meluoti. - Aš žinau tik tai, jog dabar neįsivaizduoju gyvenimo be jos. Noriu sužinoti viską apie ja, kiekvieną smulkmeną. Man ji rūpi. Taip kaip ir jus broliai. - pasikasiau pakaušį.

- Tuoj apsiverksiu, - Harry apsimetė jog šluostosi ašaras. - Gerai žmogau patikėjom tavimi, ar ne vaikinai? - jis kreipėsi į Luois ir Niall.  Abu dabar atrodo svarto ar kalbėjau tiesa. Tik Tomlinson Roe atžvilgiu, o  Niall draugų. Ir išvis nuo kada mes apie tai kalbam.

Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now