Roe pov.
Negaliu patikėti jog prabėgo dvi savaitės. Dvi savaitės jau praėjo ir tai reiškia jog dabar sekmadieno vakara, stovėdama oro uoste turėsiu atsisveikinti netik su vyru kurį mylių bet ir su broliu, draugais.
Tos dvi savaitės buvo vienos geriausių mano gyvenime. Mes visi visą laiką buvome kartu, veikėme daug nuostabių dalykų. Dieną naktį kalbėjomės ir džiaugėmės vienas kitu. Atrodo jog niekas net patys vaikinai ištiesų gerai nesuprato kas vyksta. Atsisveikinimo vakarėlyje visi kartu verkėme, nes niekas iš tiesų nenorėjo atsisveikinti.
Nuo šiandienos visų mūsų gyvenimai pasikeis kardinaliai.
Vaikinai atrodo dar patys nesigaudo jog du metus keliaus ir apšyldis viena mėgstamiausių savo grupių, kurs savo muziką ir bandys užverbuoti pasaulį.
Mes trys jau beveik baigėme mokykla, universiteto laiškai tuoj ateis ir jie nulems mūsų tolimesnę ateitį.
Vien mąstant apie tai noriu verkti, tačiau prižadėjau sau išlikti stipri. Nenoriu jog paskutis dalykas kurį jie matys bus mano užtines nuo ašarų veidas.
Aš,Zayn,Louis,Monica,Niall,Harry,Skyler,Clara,Liam iki B & W lėktuvo ėjome tylėdami, manau kiekvienas dabar nori apmąstyti ką pasakyti atsisveikinant.Skyler pov.
- Manu jau turėtume atsisveikinti. - Harry atsistojo priešais.
- Palauk, - atkišau ranka jam prieš veidą sustapdydama jį. - Pirmiausia noriu pasakyti tau kaiką. Aš palieku tave.
- Gerai, ar tai išviso turi prasmę? - Harry susiraukė sukrižiuodamas ranka ties krūtinę.
- Mielasis, protingos moterys bučiuoja, bet nemyli. Išklauso, bet netiki. Ir palieka, kol nepalieka jų. - ranka paglosčiau jam skruostą. - Turiu tau pasakyti keletą dalykų ir tai tik dėl to, nes tikuosi jog daugiau niekada nesusitiksim. - gyliai įkvėpiau, o Styles akys sublizgėjo .- Nepasitikėk niekuo, bet kas gali išduoti bet ką,turėtum žinoti tai. Kad ir kaip sunku nebūtų išlik stiprus, kad ir kokią problemą būtų žinok nieko amžinai nebūna. Harry tu būsi labai laimimgas jeigu to pats norėsi. Niekada niekam neleisk priversti tavęs jaustis taip, lyg tu nenusipelnei to, ko trokšti. Myliu tave ir niekas niekados nemylės tavęs taip, kaip mylių aš. Nekenčiu čio jausmo, nes dabar tavo jausmai man yra svarbesni nei manieji. Harry norėčiau tau duoti tiek pat daug, kiek tu davei man. -delnu paskutinį kartą paliečiau jo plaukus, skruostą, kaklą.
- Mes dar susitiksim, jug žinai likimas neleis mums išsiskirti. - jo rankos apglėbė mano liemenį.
- Likimas yra nevykėliams. Tai tėra kvailas pasiteisinimas, laukti jog kažkas įvyks vietoj to, kad patys kažką nuveiktumr. - šyptelėjau ir paskutinį kartą karštai pabučiavau jį.
Roe pov.
- Norėčiau su ja pasikalbėti pirmas. -pasiekus kelionės tikslą Luois priėjo.
Zayn linktelėjo ir nenorom atsitraukė.- Nebenoriu verkti. - Louis šyptelėjo ir pasiksė galvą. - Namuose jaučiausi kaip per šermenis.
- Mes labai ilgėsimės tavęs. - patepiau lūpa ir labai stengiausi susivaldyti, dėl duoto pažado.
YOU ARE READING
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...