Roe pov.
- O kas ji tokia? - Sky nužvelgė Selena su pernelyg pasišlykštėjimo pilnu žvilgsniu.
- Aš Selena, malonu susipažinti. - mergina pakartojo. Jos balsas gražus.
- Ne tavęs klausiau. - atkirto.
- Ji mano draugė. - Harry ramiai pasakė.
- Draugė sakai. - Sky dar kart paniekinamai nužvelgė Selena, o tada tarsi nieko nebūtų nustatė paprasta veido išraiška. Garantuoju šimtu procentu jog viduje miršta.
Toliau sekė nejauki tyla. Kažkaip keistai čia.- Tai kur judu susipažinote?- Zayn praskaidrino ir taip ypač Selenai nejaukia situaciją.
- Tądien kai su Naill buvau yellow naktiniame klube. - Harry priminė man jog Skyler man tai pat pasakojo jog buvo tame klube ir dar matė abu juos. Sakė jog Harry spoksojo į ja visą laiką bet taip ir nepriėjo, paskui galiausiai pradingo kažkur. - Pamačiau šokančią Sel ir negalėjau nuleisti akių, ji šoko nuostabiai. - Harry nužvelgė Selena ,o ši nepatogiai nusišypsojo. Tuo tarpu Skyler labai akivaizdžiai pavartė akis.
- Kaip miela. - pasirėmiau rankomis galvą. - Galbūt tu šokėja ar panašiai? - paklausiau.
- Ne, tai galbūt daugiau hobis.
- Aišku. - nusišypsojau jai.
- O tu? - Selena šiek tiek įsidrąsino ir prisėdo šalia manęs tiesiai prieš Sky.
- Aš tikrai ne šoku. Tačiau vaidinu teatro studijoje ir groju pianininu.
- O vau. Galėsi galbūt pagroti kada? -noo nenoriu. Bet kaip aš jai pasakysiu. Jug mes tiką susipažinom.
- Vargu, net aš nesu girdėjęs kaip ji groja. O aš jos vaikinas tai manau nesitikėk nieko. - Zayn gūžtelėjo pečiais. Pažiūrėjau į tokiu poker face žvilgsniu.
- O tu Skyler? - tamseplaukė kreipėsi į mano drauge. Blogas sprendimas.
Skyler akimirksniu sutujo gėrusi arbatą kurios apie pusia dar liko. Ir akimirką pažiūrėjo į Selena tokiu nesupratusiu žvilgsniu.- Nekalbėk su manim. - išbėrė žodžius.
- Nekalbėk taip su ja. - Styles stojo ginti savo draugės kuri šiuo metu nesuprantą dėl ko visa tai vyksta.
- Neaiškink kaip aš turiu kalbėti. - Skyler atkirto.
- Aiškinsiu. Elgiesi kaip kalė. - ilgaplaukis iškošė pro sukąstus dantis. O Dieve kokia drama čia.
- Jei tu nepastebejai, aš visada tokia. Galbūt tau sunku tai suprasti nes esi pametęs galvą dėl manęs. - draugė pergalingai nusišypsojo ir atsistojo. Harry kiek sutriko tačiau jo nuotaiką nepasikeitė. Kas liečia Selena, mergina atrodo jau geriau skradžiai žemę prasmektu. Arba tuoj apsiverksiu nes visiškai nesupranta kas čią vyksta.
YOU ARE READING
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...