52

203 20 0
                                    

- Turiu puikia idėja. - visi atsisuko į Harry, kuris padėjo savo telefoną ant sofos. - Turėtume išsimaudyti ežere. Nuogi.

- Nuostabi mintis.-pritarė Niall.

- Bus labai šalta.-susiraukiau.

- Su tavimi bus Zayn,manau išgyvensi.-Luke numojo ranka.
Manau tai kvaika idėja.

- Padarykime tai. - net pati nustebau kai garsiai ištariau.

- Valio! - Clara suriko ir suplojo rankomis.

- Bus šalta. - Sky pakėlė antkius ir atsitojo. - Tačiau man nesvarbu. - o aš esu labai laiminga jog Harry neleido jai daug gerti. - Tai pats gereusias tavo pasiūlimas. - ji pavėlė savo vaikinui plaukus.

- Padarom orgija? - Clara nusiėmė savo batus ir atrodo nebesugeba užsičiaupti.

- Kas yra orgiją? - aš tikrai nežinau. Tačiau įtariu jog nėra kokia nors mielų šunyčiu rušis.

- Tai grupinė veikla, pasižyminti nepadorumu, besaikiu ištvirkavimu. Šiuolaikine prasme tai dažniausiai yra grupinis seksas, svingas, nors gali būti ir šokio ar prievartos motyvų. - susitaikiau ir manau mane supykino. Iš kur po galais Niall tiek daug žino apie tai.

- Aš tikrai padarysiu orgiją su tavimi. - Clara prisiartino prie jo ir stumtelėjo savo užpakaliu. - Norinčių dar yra? - tačiau nebuvo, ačiū Dievui. - Nuobuodos. - Clara susiraukė.

- Gal einam tesiog prie vandens? - Luke paskatino. Todėl mes taip ir padarėm trečia valandą nakties, sutikome su šia mintimi. Nes pogalais mes jauni.
Įsikibau Zayn į parankę ir prisiglaudžiau arčiau kai išėjome laukan.
Šalta.
Kaip Harry ir sakė už namo yra ežeras, gražus ir pakankamai didelis.

- Jei kas pažiūrės į mano mergina, jai žemiau kaklo paskandinsiu. Rimtai. - Zayn nužvelgė visus rimtu žvilgsniu. Super awkward.
Zayn tampa labai keistu kai būna girtas.

- Mano tai pat. - Harry pritarė ir Sky pavartė akis.
Visi jau po truputį rengėsi ir aš niekaip nesiryžau to daryti.
Čia yra mano brolis Dieve, žiauriai keistą.

- Ne žmonės, aš  pasitraukiu. Negaliu. - apglėbiau kūną rankomis.

- Tu tikra? - Zayn paklausė prieš nusivelkant savo maike.
Jis atrado karštai.

- Taip. - palinksėjau galva.

- Jai nori aš tai pat galiu to nedaryti. - vaikinas sustojo rengtis.

- Viskas gerai, tikrai. - šyptelėjau.

- Negaliu sakyti jog nesidžiaugiu jog niekas iš tų šūdžių nepamatys tavęs nuogos. -nesusivaldžiau ir stebėjau kaip Malik maunasi kelnes.
Jaučiu kaip mano skruostai kaista, tad pavėlusi Zayn juodus plaukus ,atsitraukiau ir atsisėdau ant netolėse esančio suolelio.
Jie visi jau buvo nuogi ir kas pagirtiną niekas nespoksijo ten kur nereikia.
Žmonės išsirikiavo eilutę ir aš garsiai suprukščiau ,kai Selena atsitojo netoli Harry ir Sky čiupo jį už rankos ir nusitempė visiškai į kitą puse.
Skyler, Harry, Zayn, Niall, Clara, Luke, Michelson, Selena, Joe ,Luois, Monica, Liam ir dar kažkokios dvi merginos kurių nepažystu ( manau viena jų ,blondinė yra Michelson draugė, mačiau juos besiglausenėjančius. ) žengė koją į koją tiesei į spindintį vandenį. Galiausiai jie visi bėgo ristele ir sustojo bei pritūpė lyg būtų susitare.
Dabar mačiau tiek daug užpakaliu. Turiu pripažinti jog beveik visi vaikinai turi vištos kojas.

- O Dieve mano! - pasigirdo šūksniai. - Harry tu kvailas idijote. Tai pats blogiausias pasiūlimas kuris išėjo iš prakeiktos tavo burnos.

- Suknistai šalta! - jie visi bėgo rėkdami. Čiupo už savo drabužių ir kaip kulkos gryžo į namą.
Jaučiuosi dabar labai protinga ir išmintinga.

Snapchat Call /BAIGTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin