2.10

216 17 0
                                    

Clara pov.

- Traukis Oli, aš prisiekiu mano vienragis apvems tave vaivorykštėm! - sušukau ant besmegenio.

- Balta ,žalia mėsa ar skrudinta. Visai man nesvarbu! - uždainavo vanagas todėl aš trenkiau sau per galvą, o mano karūna vos nenukrito.

- Aš nesuprantu kodėl tu čia išvis esi? - sumurmėjau stebėdama rožinius jo sparnus.

Nutrūkus visi padarai čia pradėjo leisti tą patį garsą; pyp pyp pyp pyp.

- Nu kas dabar? - burbtelėjau.

Tačiau pabudau. Tas pypsentis garsas pažadino mane iš sapno apie mano pasakų pasaulį.

Suvokiau jog man kažkas skambina.

- Išjunk ta sušikta daiktą! - Skyler suriko. - Aš trenksiu tau, pamatysi.

Sunkiai pasmerkiau akis. Sunku mirksėti tačiau matau jog už lango dar tik pradeda švisti.
Paėmusi telefoną užsimerkiau ir užsidengiau akis, dėl per ryškios šviesos. Atitraukiau mobilų kuo toliau nuo savęs ir smarkiai prisimerkus bandžiau įskaityti skambintojo vardą.

Luke mama???

**-*
- Ponia Džeims? -tyliai kreipiausi.
Kitapus ragelio girdėjosi keisti garsai. Ar ji serga?

- Clara brangute... - ji sustojo ir jos balsas toks sunkus, trūkčiojantis. - Tu tu.. Turi. - ji vėl sustojo, kas privertė mane susiraukti. - Clara turi važiuoti į ligonine, Luke pateko į avarija. - ji sukukčiojo, o mano visas kūnas nutirpo. Atrodo tika patyriau mini širdies smūgį. Galvą pradėjo suktis ir vaizdas lietis. Tylus garsai išvis neegzistavo, atrodė jog aš kosmose kur nėra nieko. Štai kaip dabar jaučiausi, kaip niekas. - Clara! - mane lyg iš transo pažadino Luke mamos balsas. - Clara mažute turi važiuoti pas jį. Suprantu kaip tau sunku. Bet jis vienas dabar. Mes atskrisime pačių pirmu reisu į Las Andžela, tačiau tai užtruks. - jos balas akimirksniu tapo rimtesnis. - Susiimk mergyt, tu vienintelė kuria jis turi ten. Būk su juo. - toliau ji pasakė man ligonine kurioje jis yra.  Lyg vėl galėdama kvėpuoti, su skruostuose begančiomis ašaromis šokau iš lovos, šviesos jumgiklio link.

- Tu prakeikta kale!- Skyler suriko staigiai užsitemdama kaldrą sau ant galvos.

- Kas vyksta, ar mes degam?! - Roe staigiai atsisėdo.

Kurį laika kol jos trynėsi akis ir murmėjo man visiškai neįdomius dalykus, iš spintos išsitraukiau pirmus pasitaikiusius drabužius ir pradėjau rengtis.

- Kažkuri paskambinkit kažkam kas galėtų nuvežti mane į ligoninę. - pasakiau joms su nuo ašarų užkimusiu balsu.

- Kas vyksta? - Roe atsitojo prieidama, o Skyler pradėjo kuistis lovoje.

- Luke pateko į avarija, jis ligoninej. Daugiau nieko nežinau. - bandžiau paaiškinti ir persibraukiau rankomis mer drėgnus skruostus.
Prieš dar karta pažvelgent į jas, viena ašarą nuriediejo skruostu.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Snapchat Call /BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora