Roe pov.
- Aš tave rimtai nužudysiu, - Clara pastūmė Skyler.- Kaip tu galėjai nepasakyti?
- Aš nenoriu, kad jūs manytumėt jog jis man patinka. - Sky teisinasi. Taip aš tikrai palaikau Clara, Skyler turėjo mums papasakot apie pasimatymą su Harry dar jam neįvykus.
- Tai tau jis nepatinka?- paklausiau.
- Ne! - ji surekė. Žinau ,kad patinka.
- Tu tokia melagė, karvę tu. - Clara dar kartą pastūmė Sky.
- Ne rimtai, tau reiktų nustoti stumdyti mane. - susiraukė,vėl, nepaisant to mes ne sustojome ir ėjome toliau, jau visai nebe daug liko. - Tik man taip ir gali nutikti per pasimatymą.
- Tu rimtai padegiai stala? - visdar negaliu patikėti.
- Netyčia nu. Viskas baigėsi vandens ir purvo karu. Na ne visai taip, bet panašiai.
- Jai čia ne pabaiga, tai prašau apšviesk mus, mirštu kaip noriu sužinoti pabaigą. - Clara dramatiškai numojo rankomis.
- Jis parvežė mane namo, savo motociklu beja,..
- Mes žinom penktą kartą mini ta motociklą. - Clara pertraukė ja ir pavartė akis.
- Savo motociklu,-ji vistiek pakartojo tai. -aš norėjau aiti, tada jis sugriebė man už rankos pasakė manau nusipelniau kai ko tada atsuko skruostą, aš lenkiausi pabučiuoti, jis pasuko galva, aš pabučiavau jam lūpas. Jo rankos man ant liemens, mano ant jo kaklo. Tada jis pasakė kažką blablabla ir baigtą. - mes su Clara sustojom. Sky iš pradžių ėjo toliau bet paskui stabtelėjo ir atsisukusi į mus paklausė:
- Kas?
- What?- Clara atrodo šokia. - What what what what?
- Palauk ką? Jūs pasibučiavot? - mane asmeniškai tai irgi stebina. - Ir tau tai taip nieko nereiškia?
- Kas čia tokio. - Sky nuomojo rankomis. - Jug ne pirmą kart... -ji užsidegė burną, supratusi ką kątik pati pasakė. Tai kalė.
- Ne pirmą kartą? Ne pirmą? Ne pirmą kartą? Ką! - aš jau rėkiau.
- Netoks čia jau didelis daiktas. Galbūt mes ir buvome pasibučiave anksčiau.
- Aš prisiekiu Dievu nužudysiu tave dabar. - Clara pradėjo kuistis savo rankinėje.
Sustojo tik tada kai Skyler paklausė :- Ko ten ieškai?
- Manau turėjau dilde. Būtų visai neblogai tave mirtinai subadyti. - Clara žengė kelis žingsnius prie Skyler, o ši atsitraukė. Iš šono atrodo išties juokingai, nes jug šiap Skyler pas mus piktoji. - Dabar tik įsivaizduok antraštę. Buvo rasta mergina subadyta dilde, savo geriausios draugės. -ji net rankom sugestikuliavo.
YOU ARE READING
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...