2.2

237 22 0
                                    

Louis pov.

- Gerai viskas yra sušiktai kitaip nei aš galvojau jog bus. - Harry susiraukė ir sumurmėjo.

- Kur jos dabar nuėjo?- Niall paklausė kai jos pradingio už kampo.

- Jūs pačių laiku, kadangi tuoj vyks jų pasirodymas. - šviesiaplaukė šyptelėjo.

- Koks dar pasirodymas? - Harry jau akivaizdžiai užkniso viskas. Stylea suspaudė kumščius ir jo krumpliai pabaltavo.
Jis tikrai ne taip viskas įsivaizdavo.

- Paskutinę savaitę visada vyksta daug mokyklos mokinių pasirodymų. Šiandien Roe ir Clara dainuos, o Skyler šoks.- ji pajudėjo todėl mes sekėme paskui.

- Ar mes galime ten patekti? - pasiteiravau.

- Dar geriau, jus galėsite sėdėti pirmoje eilėje. -blondinė dar kart nusišypsojo ir mirktelėjo.
Gerai tebūnie taip.

- Kodėl Roe dainuos, ji neturėtų vaidinti? - paklausiau.

- Matėm jos spektaklį vakar, šiandien dainuos. - mergiotė tesiog truktelėjo pečiaus. - Mačiau jis perklausą kai norėjo patekti į šią mokyklą. Dėstytojai pasakė :
- Tai gi ti moki vaidinti, nu ir kas? Įrodyk mums jog sugebi kažką daugiau. Yrodyk jog esi geresnė už visus kuriuos jau matėme.

- Kas buvo toliau? - paklausiau susidomėjas.

- Ji pradėjo dainuoti. Visi neteko žado.  Manau būtent tada visi ją įsimylėjo. - blondinė lyg pati sau nusišypsojo. - Ta daina, jos jausmai. Kažkas woau. Manai kūrinio pavadinimas " po mano oda"- akimirką sustojau ir atsigrežiau į Zayn.
Matau kaip jo akys sublizga vos prisiminus ta naktį ir kaip skausmas surakina suvokus jog prarado ja.

Mes greitai pasekmė ,gan didelę sale ir prisėdome pirmos eilės vidurija.

Apsidairiau. Čia daug žmonių.

Po akimirkos šviesos visur užgeso ir girdėjosi tylus žingsniai, tada atodūsis ir iš lėto pradėjo šviesti prožektorio šviesa. Visur buvo akinama tamsą išskyrus pažas plotelis vidurį scenos ten stovėjo mano mažoji sesutė ir netoli jos fortepijonu grojo, vaikinas kuris prieš tai laikė ja apkabinęs.
Ji švelniai rankomis palietė mikrofoną ir Roe ištarė pirmuosius žodžius.

Dieve kaip aš jos pasiilgau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dieve kaip aš jos pasiilgau. Man net pačiam sunku suvokti kokia talentinga ji yra.

Jos daina buvo apie namus, jog jie visada yra gereusi. Namai yra namai. Atrodo ji ilgysi jų. Ji ilgusi visų. Atrodo jai nerūpi niekas ir rūpi viskas vienu metu.

And I find my self at home,
home no never be scared,
Home's where my family are,
I'm home no never look back,
Hold on to what I have...
I'm not afraid to use the phone,
'cause I don't have to be alone,
No I'll never be scared, and oh, so I find myself at home.

Atrodo jog jaučiu visus žodžius kuriuos ji dainuoja, visus jausmus kuriuos  perteike. Jug pats tai išgyvenau. Kiekvienas kuris paliko savo namus, dabar viską išgyvena kartu su ja. Tai taip retą.
Daina tikrai labai gera.

Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now