21.

341 23 0
                                    

- Ką? - aš visiškai sumišusi. Gabb patinka Zayn?  Gabb myli Zayn.  Zayn? Vaikina su kuriuo aš draugauju?  Kaip tai iš vis įmanoma?  Ar jie pažystami?  Ar tarp ju kažkas buvo?  Jai taip tai reiškia tarp manęs ir Zayn nebegali būti nieko?  Jug merginos svarbiau už vaikinus.  Taip? Jai ji su juo buvo anksčiau už mane?  Jai tarp ju išvis buvo kažkas prieš mane.  Aš turėčiau pasitraukti, nes jug taip elgesi draugės. Bet ar tikrai turiu nuleisti rankas.  Jug tu laimėsi tik tada jai nepasiduosi. Aš tikrai jaučiu kažką tam vaikinui.  Mes kartu labai trumpą laiko tarpą, bet man to užteko, užteko jog pamilčiau? Ar aš myliu Zayn?

- Tu girdėjai mane Roe.  Aš myliu jį. - ji pakartojo tai dar kart.  Girdėjau ir pirma kart. Girdėjau bet man sunku tai suvokti.  Sunku girdėti tuos tris žodžius, jie kaip peiliai bado man širdį.

- Bet,.. - žodžiai strigo mano gerklėje, burna išdžiuvo. - ar jus buvot kartu? 

- Taip. - taip, taip, taip, TAIP. Kas taip?

- Ar jis sakė ,kad myli tave? -mano rankos dreba.  Jai jis jai sakė, kad myli reiškia man reikės trauktis.  O Dieve kodėl viskas turi būti taip sudėtingai.

- Taip. - o šūdas. Vietoj kurioj stovėjau suklupau.  Delnais suspaudžiau plaukus. Jis mylėjo mano drauge?  Myli?  Gal būt aš išskyriau juos.  Šūdas. - Jis metė mane. - Gabb kalbėjo. - Jis tesiog parašė sušikta žinutę ir metė manę. Tesiog taip.  O mes draugavome metus.- fack.  Žinutę?  Po metų draugystės na jis šūdžius. Nenustebau jog nežinau jog jie draugavo nebuvome labai geros draugės su Gabb prieš metus. Visai neseniai pradėjome labai gerai sutarti ir bendrauti. Aš nežinau ką man galvoti dabar.  Manau turiu išgirsti kitą istorijos pusia.  Zayn. - Žinai manau man laikas vykti. - Gabb pertraukė mano mintis.

- Nereikia, jei tu nori gali likti.

- Ne aš noriu važiuoti. - ji įkvėpė truputį oro ir paliko mane.
Man reikia minutės  jog viską suprasčiau. Čia vyksta kažkokios nesamonės draugai įsimyli draugų draugus. Seserys įsimyli brolių draugus.  Vaikinas turėjo santykius su mano drauge.  Kažkokia nesąmonė. Paineva visišką. Kas mums visiems darosi? Kodėl viskas turi būti taip sudetinga. Prieš kažką nuspręsdama pirmiausiai turiu pasikalbėti su Zayn.
Nusprendžiau grįžti vidun ir kol kas apsimesti jog viskas gerai.

- Gabb išveževo, kas čia vyksta Roe? -vos man gryžus vidun Sky pristojo.  Aš tikrai norėčiau pasakyti jog viskas gerai ir apsimesti jog nieko nebuvo, bet manau, kad ir kaip stengčiausi mano ištysias veidas tai paneigs.

- Manau jog aš kalta, kad Gabb ir Zayn išsiskyrė. - žiūrėjau į grindis.

- Pala ką?  Zayn ir Gabb draugavo? - Clara prisėdo ant grindų, priešais mane, taip, kad mano akys būtų tiesiai į ja.

- Atrodo taip. Jie metus buvo kartu.  Jie sakė žodį iš M raidės viens kitam. Viskas buvo labai rimta kol Zayn metė ja žinute. - bandžiau paaiškinti, paaiškinti tai ko pati nelabai suprantu.

- Kas per šūdas? Neleisk jai paveikti tavo minčių kol ne pasikalbėjai su Zayn. Manau jis nusipelnė tau pasiaiškinti. -Skyler žodžiai privertė mane pažvelgti į ja. - Galbūt viskas yra visiškai priešingai ir galbūt tai ne tavo reikalas.  Jie išsiskyrė dabar jus kartu.  Tu laiminga. Tai gerai visiems.  Galbūt viskas nebuvo taip jau rimta jog mes, jos draugės sužinojom viską tik dabar.

- Pritariu. - Clara smarkiai palinksejo galvą. Nežinau ji kogero sako tiesa. Turiu prieš kažką nuspręsdama, pirmiausia pasikalbėti su Malik.

- Ei o kur Zoe? - apsidairiau ir tik dabar suvokiau jog jos nėra.

- Ji išbėgo paskui Gabb. Liepė mums pasilikti su tavimi ,o ji nusprendė pakalbėti su Gabb.- merginos paaiškino.

- Aš manau jog jau važiuosiu namo.- atsistojau ir pasakiau. - Nuotaika visiškai subjuro ir jau vėlu.

Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now