40

247 21 2
                                    

Roe pov.

- Wtf kas čia vyksta? - pasimečiau. Pasižiūrėjau į Zayn. Dieve jis toks girtas.

- Aš tik norėjau pasisveikinti, žmogau nurimk. - aukštas vaikinas patapšnojo Zayn per petį. - Nesu matęs jos.

- Mhm man nerūpi. Ji MANO. - Zayn aiškiai pabrėžė žodį mano. Gerai iš kur visa tai? Jis niekada nesielgdavo taip. Apskritai tokie žodžiai kaip mano, niekad negirdėjau jo kalbant taip.

- Jug tau sakau, kad norėjau pasisveikinti nėra taip ,kad kabinčiau ja. Tesiog atsipalaiduok. Nebūk toks pavydus. - tas nepažystamas vaikinas pasikasė galva.

- Aš nepavydžiu. Man tesiog nepatinka kai žmonės liečia tai kas mano. - Malik užsivertę stiklinę rasta ant stalo ir išgėrė visą jo turinį.

- Tu neturėtum tiek gerti. - pasakiau. Jis ir taip jau beveik kominis.

- Kodėl tau rūpi? - jis sumurmėjo.

- Atsiprašau? - pakėliau antakius. - Gal todėl nes tu mano vaikinas, ir myliu tave.

- Geras. - pavartė akis. Gerai prie ko tai išvis. - Mane pykina.

- Gerai eime. - atsistojau ir padėjau jam tai padaryti. Aukšto vakino jau nebebuvo, taigi likau viena. Turiu nuvesti šį girtuoklį iki tualeto ,kuris net neįsivaizduoju kur yra.

Skyler pov.

Roe pradingo pačią pirmą akimirką.

- O Dieve. - Clara sucypė. - Ten yra alaus pongas. - ji nubėgo juokdamasi ir prisijungė prie žaidženčių žmonių.

Matau pažystama durna pakaušį.

- Taigi kodėl stovi viena? - paklausiau Selenos.

- Ištikro tai įdomi istori...- aš nuėjau jei nebaigus sakinio. - Aš nebaigiau sakyti! - ji suriko man už nugaros.

- Man nerūpi! - atrėkiau. - Aš baigiau klausytis.

Ėjau per man jau šiek tiek pažystamus namus, tol kol pamačiau Harry kalbantį su kažkokia blondinę.

- O štai ir gražiausia vakarėlio mergina. - prisiartinus pasakiau ir sulaukiau jų abejų dėmesio.

- Oh dėkui, - mergina atmetė savo plaukus. - bet aš tavęs net nepažįstu.

- Ištikro tai buvo skirta jam . - parodžiau į Harry. - Tačiau geras bandymams blondine.

- Dabar gali eiti

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Dabar gali eiti. - akimis parodžiau jei jog eitų kitur.

- Bet aš.. - ji žiojosi sakyti.

- Bet, bet, bet- pamėgdžiojau. - dink sakau. - ji papūtė ryškiai rožines lūpas ir apsisukusi nuėjo.

- Dieve ar visi žmonės kuriuos tu pažystu yra tokie daunai.- pasakiau tai kaip faktą, stebėdama tolstančia mergina. Jei nuėjus pakankamai grąžinau visą dėmesį bompšpakiui. Kuris neparastai tylus ir kvailai šypsosi.

Snapchat Call /BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora