2.6

246 20 3
                                    

Harry pov.

Jas pravėrus kilstelėjau antakius iš nuostabus ir šiek tiek pasimečiau.

- Skyler? - nesitikėjau ja čia pamatyti. Išvis kodėl ji čia? 
Atrodo šūdinai. Veidas baltas lyg popierius.

Nieko nelaukusi ji puolė man į glėbį ir stipriai suspaudė.

Vos po akimirkoms ir susivokimo apglėbiau ja rankomis.

- Gali mane tesiog laikyti, prašau? Tu nesuprasi. Tesiog man reikia,  kad mane laikytum. - ji sumurmėjo priglaudama savo veidą man prie krūtinės.

Tačiau aš noriu žinoti.

Kas nutiko. Žinau jog dėl to kaltas tas pimpis,  bet ji pati kalta,  kad tampisi su juo.

- Gal nori vandens, ar maisto?  Esi perbalus man neramu. - pasakiau švelniai paglostydamas jai plaukus.

- Gali tesiog užsičiaupti ir laikyti mane? - ji sumurmėjo.

Pavarčiau akis ir šiek tiek atsitraukęs pakėliau ja nuotakos stiliumi ,ir nusinešiau ant sofos.

Gulėdama ant manęs ji skleidė šiluma, o matydamas  nors ir apsiašarojusi jos veidą prisiminiau kokia graži ji yra, ir kaip stipriai ją myliu.

- Nežiūrėk į mane taip. - ji vėl sumurmėjo porą kartų sumirksėdama, ilgomis blakstienomis.
- Nežiūrėt į tave kaip? - apsimečiau jog nesuvokiu apie ką eina kalba.

- Lyg būčiau aštuntas pasaulio stebuklas.

- Oh tik nereikia, - suprunkščiau. - būti tokios geros nuomonės apie savę. - nebe suvaldžiau garsaus juoko, kai ji pažvelgė į mane tokiu žvilgsniu:  are you fach king kidding me? - Tu mano mergaitė. Kaip kitaip aš turėčiau žiūrėti į tave?

- Aš visada būsiu tavo mergaitė. - Skyler nusišypsojo pusia lūpos ir pradėjo žaisti su mano rankų pirštais.

- Aš tikrai nusipelniau sužinoti kodėl tu čia. - pareiškiau.

- Tu tu esi.

- Tai?... - skatinau ja, nes vis dėl to norėjau sužinoti.

- Tu nusipelniai žinoti. Tačiau aš nesu gera mergaitė ir laužau taisykles. Todėl tu liksi nesužinojas.  - na fack you.
Nustūmiau ja nuo savęs ir šiek tiek papurtydamas galvą, atsitraukiau. - Harry. - ji pašaukė kai ėjau į virtuvę, tačiau aš toliau nekreipiau dėmesio.

Ji ateina pas mane, prašydama jog būčiau su ja. Tačiau nenori kalbėtis.

-  Harry. - atsigręžiau ir nugara atsiremiau į virtuves spinteles,supratęs jog ji galbūt atsekė čia mane jog viską paaiškintų. - Tai dėl Derek. Mačiau jį su kita. Tada pasijaučiau kaip šūdo gabalas. Nenorėjau būti ten, ar apskritai kažkur. Tesiog man reikėjo apkabinimo. Man reikia tavęs. - mano antakiai šiek tiek susiraukė kai stebėjau ja kalbant.

- Man reikia tavęs. Ką dar tu nori žinoti? - Skyler priėjo ir rankas įpynė man į plaukus.

Gerai ir aš vyras. Man nereikia daugiau nieko girdėti. Jai reikia manęs?  O man reike jos. Viskas tuom ir baigęsi. Man reikia jos labiau nei oro kuriuo kvėpuoju. Tik dėl Skyler ir esu čia. Viskas yra dėl jos. Rankomis suspaudžiau jos sėdmenis ir šiek tiek kilstelėdmas užkeliau ja ant spintelės.

Liečiau jos švelnia oda. Rankos pačios glostė jos šlaunis.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now