Roe pov.
Turbūt nieko negali būti blogiau kaip, kad sulaukti skambučio antrą valandą nakties.
Sugraibiau vibruojantį telefoną. Skyler wtf?- Alio?-Dieve mano balsas baisus.
- Čia Roe? - vaikino balsas. Staigiai atsisėdau. Kas čia vyksta?
- Taip, o kas tu būsi?
- Žodžių sunku čia paaiškinti, bet turi atvažiuoti pasiimti savo draugę.
- Skyler? Kas jai?
- Žodžių ji girta ir neįmanoma jos su tramdyti. Mums ji nusibodo tai atvažiuokit ir pasiimkit ja. Visa laiką ji kartojo tavo vardą, todėl tesiog atvažiuok, aš jau pavargau nuo jos.
- Tu rimtai? Pats atsivežiai ja tai gal malonėk ir parvežti.
- Aš čia jos nesiveržiau, o vaikinas kuris atsivežė girtas ir nežine ką jie abu veiks per naktį. - o viešpate.
- Atsiųsk man adresą žinutę, pasistengsiu kuo greičiau būtų.
- Gerai.
Aš taip tikiuosi jog jai viskas gerai. Nesuprantu kaip tai įvyko. Aš maniau ji išėjo iš klubo su Clara. Nežinau ką daugiau daryti kaip skambinti Zayn.
Pačių laiku neturi sąskaitos. Taip tikiuosi jog jis prisijungęs prie interneto.Zayn ir Roe snapchat call.
- Kas nutiko?
- Iš kur žinai ,kad kažkas nutiko?
- Normalūs žmonės neskambina tokia valandą.
- Skyler prisidirbo, ji kažkur. Man paskambino kažkoks vaikinas ir pasakė jog ja reikia pasiimti, ji labai girta kas žiauriai blogai nes ji tikra debile išgėrusi. Žodžių gali nuvežti paimti jos?
- Būsiu už penkiolikos minučių.
Tuom pokalbis ir baigėsi. Kuo tyliau nuėjau prie spintos, susiradau juoda berniukiška maike, seniai nebenešiotas ir nepatinkančias odines tympas, juodus kedus ir paltą. Į apačią leistis negaliu, neduok Dieve tėvai atsikels. Žodžių pasirinkau antrą variantą. Gerai jog per laisvą dieną apžiūrėjau namą, neturėjau ką veikti. Taigi sužinojau, kad per Luois kambarį galima visai lengvai išeiti.
Nusileidau žemyn kažkokiais man nežinomais dalykais. Laukia šalta. Tyliai išsliukinau pro kiema ir vartus. Tikiuosi išlikau nepastebėta.
Zayn dar nėra. Ir į kokias nesąmones Skyler vėl įsivėlė. Ji pridaro tiek problemų, kad net galvą neišneša. Susinervinau belekaip. Ką aš turėčiau galvoti dabar. Nuostabu variantą pasirinko Skyler, kaip praleisti šeštadienio naktį. Telefonas supipsėjo, tai turbūt tas vaikinas kuris turėjo atsiųsti adresą. Žinutės tekste adresas kurio net girdejus nesu. Kur išvis tai yra? Tikras galvos skausmas.
Iš už kampo mane apakino Zayn automobilio šviesos. Prisidengiau akis jog galėčiau įsėsti į mašina. Palauk jis ne vienas. Kažkas sėdi priekinėje sėdynėje. Šūdas. Harry. Ką jis čia veike?- Tu net neįsivaizduoji kokia esu dėkinga jog atvažiavai. Nežinau ką būčiau dariusi. - pasakiau įsėdusi į galine sėdyne.
- Viskas gera.. - Zayn buvo nutrauktas Hario.
- Kas pogalais čia vyksta?
- Skyler yra kažkur visiškai girta ir man paskambino kažkoks vaikinas jog ja pasiimčiau. - paaiškinau. - O kaip tu čia atsiradai?
- Kai paskambinai buvau pas Zayn. Aš nesuprantu kam tiek gerti jai paskui reikia važiuoti parsivežti. Ji beprotė.
- Svarbiausiai, kad jai nereikia daug. Sky išgeria porą šotu ir jau jos neįmanoma atpažinti. Ji tampa siautuliukas.
YOU ARE READING
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...