Harry liežuvis įsmuko man į burną ir aš prisitraukiau jį arčiau. Rankos įsipynė jam į plaukus.
Tačiau mums bučiuojantis išgirdau pyptelėjima ir staigiai atsitraukiau.
Kažkas parašė jam žinutę.
Ot lopas.
Pastūmiau jį, kuo stipriau.- Tau rimtai dabar tai rūpi? - man einat paiimti bompšpakio telefoną Harry sekė iš paskos.
- Ohh patikėk man rūpi. - atsitupiau ir pasiėmiau jį, bet vietoj atsitojusi atsisėdau ant žemės ir atsiremiau į sieną. - Tovo ekranas įskilo. - sumurmėjau atrakindama plytgali.
- Nesvarbu.- jis tai pat sumurmėjo. Vaikino rankos glostė man šlaunis, bet aš spyriau jam į pilvą. - Autš! - suriko.
- Cha. - vel sumurmėjau.
Jam parašė mergina Megan vardu.
- Labas, ka veiki? - cypenčiu balsu, tarsi mėgdžiodama ta nevykėle perskaičiau žinutę.- Ai nepradėk vėl. - Styles atsisėdo ant žemės.
- Sukruštai man neaiškink, aš net nebaigiau. - pašnairavau į jį kol mano pirštukai pradėjo rašyti žodžius. - Tu šūdžius žinai tai Styles.
Vaikinas ignoravo mane ir sėdėjo atsirėmęs į virtuvinį stalą, priešais mane.
Nori paerzinti mane. Gerai pažaisiu tavo žaidimą.
Jis vėl žvelgė į mane, kai mano sulenktos kojos pajudėjo ir šiek tiek prasiskietė.
Padėjau telefoną ant žemės. - Nori manęs? - vaikinas priešais nurijo susikaupusias seiles. - Ateik ir pasiimk. - kurį laiką jis tarsi apdoro informaciją, tačiau po akimirkos keturiomis ropojo pas mane.
Mintise nusijuokiau, tačiau prikandau lūpa stebint jį.
Žinau jog Harry visdar susijaudinęs. Matau tai nes jo kvėpavimas padažnėjas.
Kai vaikinas buvo pakankamai arti pėda atrėmiau jam į galvą ir šiek tiek pastūmiau. Jis nenukrito. Rankomis laikėsi žemės. Kai buvo nuo manęs atsitraukęs per ištiestos kojos atstumą, nusišypsojojau.- Tu idijotas. - prisitraukiau koją ir tada jis nukrito ant žemės.
- Tu nepakenčiama. - jis žvelgė į žemę tankiai kvėpuodamas.
- Mano charakteris sunkus, ir aš labai laiminga dėl to. Jis užtikrina stiprius žmones šalia manęs.
- Kur dabar susiruošiai?- Harry paklausė pakeldamas galvą, kai pamatė, kad išeinu.
- Į dušą. Tu ne kviečiamas kartu. -sumurmėjau.
Harry pov.
Ir ji tiesiog išėjo.
Net pats neprisimenu kodėl aš ja įsimylėjau.
Atsiguliau ant nugaros.
Virtuvės plytelės nėra labai patogios.
Nežinau ji mane erzina, ar aš dievinu ja dėl to. Tas pavydas. Net juokas ima. Dar neiekad gyvenime nemačiau tokios merginos. Skyler pakvaišta dėl apsoliutiškai visko. Ji elgesi kaip beprotė. Apsėsta demono. Egzorstistė.
Sutvarkiau virtuvę ir išmečiau sumuštinį kurio ji nesuvalgė.
Jau antrą karta ji sudaužo mano telefoną. Nežinau kodėl man tai sukelia juoka. Girdžiu tylius žingsnius, todėl išjungiau šviesą virtuvėje ir ėjau garso link. Mano miegamasis.
Prie durų jau nebebuvo jos kuprinės. Tikiuosi ji dar neina miegoti.
KAMU SEDANG MEMBACA
Snapchat Call /BAIGTA
Fiksi PenggemarDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...