20.

370 26 0
                                    

Nesvarbu, kad jis rytoj, mes šiandien švęsim helovyną. Spalio 27-oji. Penktadienis ir laikas švęsti.
Jau pusvalandį YouTube kanale ieškau paskutinės minutės helovyno makeupo. Gerai pasikuičiau Luois spintoje ir joje radau ilga, senovine vestuvinę suknelę. Neisivaizduoju kaip ji ten atsirado ir iš kur jis ja gavo bet tikuosi nesupyks jei pasikolinsiu ja.  Prieš veidrodį pasidariau netikras strasdenas, patamsinau akis, o lūpas padažiau tamsiu, beveik juodu lūpdažių. Ant kaklo apviniojau gažkokia virvę ir manau tiks. Važiuoju pas Clara, padėsiu paruošti namus. Nežinau kodėl bet specialiai pasirinkau važiuoti autobusu.  Tie keisti žmonių žvilgsniai, nerealiai juokina. Aišku galėjau skambinti Zayn ir jis tikrai būtų mane nuvežęs, jug vis del to dabar mes kaip ir pora.  Jau keturias dienas.  Bet man taip keista.  Visiškai nežinau kaip turėčiau elgtis. Žinau, kad draugės nužudys mane vien už tai jog taip ilgai nepasakiau joms ,kad aš ir Zayn draugaujame.
Kaip tik apie jį pagalvojiu iškart gaunu žinutę, dabar ne išimtis.

Snapchat

Zandey; Ka veiki?

ROe;  Važiuoju pas Clara, tu?

Zandey;  Važiuoji kuo?

ROe;  Autobusu.

Zinau jog dabar gausiu barti kaip vaikas. Bet aš dar negaliu tesiog rašyti Zayn jog jis vežiotu mane visur lyg dabar būtų koks mano šuniukas.

Zandey;  Roe.

Zandey;  Kodėl neparašiai man, kad paveščiau tave?

Zandey;  Jug sakiau, kad dabar visada gali rašyti man.

Zandey;  Man nepatinka, kad važinėji autobusais kai gali važiuot su manim.

Zandey;  Supranti?

ROe;  Mhmm

Zandey;  Tai kas bus pas Clara?

ROe;  Helovyno vakarėlis. Na išties keletas draugių ir tiek.

Zandey;  O tu persirengusi kaip..?

ROe;  Ruošenti pasikarti nuotaką.

Zandey;  Woau.  Tu su suknele?

ROe;  nepatikėsi bet ištikro taip.

Zandey;  Woau.

Zandey;  Jei reikės parvežti parašyk.

ROe;  Gerai.

Zandey;  Aš rimtai.

ROe;  Gerai.

Life

Visada kaip mes susirašinėjam kalbam tik apie mane.  Jis niekad neatsako ką veikia ir aš visad lieku nežinioje. Nors man išties įdomu ką jis veikia.
Išlipus iš autobuso ir pasikėlusi suknelę žingsniavau iki Claros namų, jie visai netoli.  Rajonas kuriame ji gyvena.  Yra waou.  Visi namai labai gražus ir prabangūs. Visai netoli jos namų vartų ėjo kažkoks vaikinas kuris į pane pažiūrėjo tokiu žvilgsniu, jad net sukėlė man juoką.
Pasibeldžiau į draugės namus ir mane įleido Claros mama.

**-*

Mes visiškai nieko nespėjom. Spėjom tik nuaiti į parduotuvę. Namai tik truputį papuošti o Clara visiškai nepasiruošusi. Šiais metais ji norėjo būti Harley Quinn's bet ji atrodo taip lyg Harley čilintu. Ji tesiog susirišo dvi kasytes ir nusipiešė širdele ant skruosto. Apsivilko juidus džinsus ir juoda palaidinę. Netrukus pradėjo rinktis svečiai pirmoji atėjo Gabb . Gabb tai pat mokosi mano mokykloje, mes klasiokės ,taip pat ir su Clara,Skyler, Zoe.  Padėjau Gabb nusirengti jos striuke ir tada nužvelgiau ja.  Ji atrodo nuostabiai.  Plunksnos plaukuose, karoliukai, trumpa maikutė ir sijonukas ji atrodo kaip deivė.

Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now