12.

481 24 0
                                    

Lifto vartams atsidarius, paskutinį kartą giliai įkvepiau ir žengiau pirma žingsnį ant pliko,šiek tiek drėgno nuo lietaus asvalto.
Vaikas stovėjo nugara į mane,rankomis atsirėmęs į atsikišusia namo, balkono atbraila. Vilkėjo jis juoda ,odinį ,trumpą paltą. Juodus džinsus. Man žengus dar keletą žingsnių artyn , jis galiausiai žvilgteli atgal tarsi nujausdamas mano buvimą.

 Man žengus dar keletą žingsnių artyn , jis galiausiai žvilgteli atgal tarsi nujausdamas mano buvimą

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Jau maniau nebeateisi.- jis grąžino savo galva į pernykšte padėti.

- Aš čia. - tyliai tariau besiartindama prie jo.

- Taigi nusprendiai mane ignoruoti kurį laiką. - aš galiausiai prisiartinau prie jo ir atsitojau greta. Kalbėdamas Zayn žiūrėjo į švieseles ,greitai, tikiuosi nepastebimai nužvelgiau jo veidą. Akys blizga,jose matyti milijonai švieselių kurios tarsi ugnies fakilai glūdi,tamsiose beveik juodose jo akyse.. Veidas paslaptingas,nepasakysi kokia mintis slypi jame.- Taigi tavo bralis mano geriausias draugas? Praktiškai brolis. Grupės dalis. Bet tavęs aš gyvenime nesu matęs?

- Aš... - žiojausi teisintis bet jis nutraukė mane.

- Neteisiu tavęs. Tu išvydus mano nuotrauka turbūt iškart supratai jog esu tavo brolio grupėje, kas kogero ir nustebino tave. - iš tiesų jis kalba visišką tiesa.

- Taip tai šiek tiek keblu. Mąstau kaip reguotu brolis jei eičiau į pasimatymą su jo draugu.

- Pasimatymo tema atidėkim vėlesniam laikui.- jis nustojo žiūrėti į žyburėlių margumyną.- Negaliu suvokti kokia nuostabi šendien buvai. Tavo balsas. Turiu omeny tu turi tokia dovana. Esi kogero netgi geresnės už savo brolį.

- Oh tai stiprus žodžiai. Drįsčiau abejoti.-prieštaravau.

- Negalvok blogai tavo brolis mano draugas. Aš gerbiu Luois jis,puikus atlikėjas, dainų kūrėjas, artistas. Bet tu,tų girdėjai save? Tu kada nors bandei įrašyti savo balsą ir paklausyti jo? Manau pati nusteptum. Esu tiesiog be žado. Ti esi toks neatskliaistas talentas,toks grožis. Tu stebuklas.- minčių blokas. Nežinau ką pasakyti. - Man būtų garbė Roe Tomlinsom, pakviesti tave į pasimatymą. - jis užkišo nepaklusne sruoga man už ausies. Iš ties tu sruogų daug bet jis pasirinko tinkama.

- Po velniu ką? - greitai pasukau galva į čia iš visiškos nežinios atsiradusį brolį. - Ką tu pasakiai? Kvieti ja,mano sese Roe į pasimatymą? Tu? Mano vienas gereusių draugų? - ne toks jau ir geras tas draugas jei tik prieš kėlęs dienas aš jį pamačiau, bet čia ne man teisti.

- Po velnių taip.- Zayn ryžtingai tarė. Nežinau. Vaikinai gal truputį viska perdaug sureikšmina? Viso labo tai tik pasimatymas.
Stebiu brolį. Jo veide dabar atsispindi tiek daug emocijų. Sumišimas. Pasimetimas. Pyktis? Luois stovi ir svarsto: trenkti Zayn į galva ar paploti.
- Kaip visą tai įvyko? Kaip?

- Tai ilga istorija, Luois, -žengiau žingsnį lik jo bet jis pasitraukė. Žvelgė į mane tokiu sutrikusiu žvilgsniu, bet galiausiai apsisuko ir išėjo.

Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now