Žiūrėkit ,kad daina nenustoti groti. Leiskit vėl ir vėl. Tai lyg garso takelis. 💋
Roe pov.
Stebėjau Zayn. Nežinau ką daugiau jam pasakyti.
- Ar palydėsi mane į lova. - jis paklausė viltingai.
- Taip. - atsitojau pasakiusi. Žinoma, kad palydėsiu. Beto Zayn atrodo kiek geriau. Bet tik šiek tiek.
- Prašau nepyk ant manęs. - jis žvelgė maldaujančiu žvilgsniu.
- Nepykstu aš tesiog neturiu nuotaikos šiandien. - jam atsitojus, jis apviniojo savo rankas man ant pečių ir mes ėjome, nežinau kur.
- Tu žinai kur eini taip?
- Taip mažute. - jis atsakė man.
Ėjome neilgai, vos už kampo buvo baltos durys, jes atidarius išvydau balta čiužinį ant žemės su balta patalynę. - Čia Harry svečių kambarys. - jis paaiškino. - Aš ruošiuosi eiti miegoti tai užrakink duris. - Zayn paprašė ir susmuko ant čiužinio.
Paklausiau jo ir ėjau durų link, atidariau jas pažiūrėsi ar raktas yra kitą pus durų. - Ką tu darai? - jis paklausė.- Stengiuosi užrakinti duris, čia nėra rakto.
- Kvailute jos užsirakina iš šios pusės. - kambarį pasigirdo negarsus, apgirtusio Zayn juokas. - Ir kur galvojai einanti? Nejaugi nepagulėsi su manimi? - jaučiuosi tokia kvaila.
Užrakinau duris ir gryžau pas Malik, bei priguliau šalia.
Mes gulėjome kiek tylėdama ir Zayn akys jau buvo užmerktos. Tačiau jis sukrutėjo ir sugriebęs mano klubus, pasiguldė ant savo krūtinės. Mano kojos susipynė su jo ir aš pasidėjau rankas sau po galvą, bandydama patogiau įsitaisyti. Jis apkabino mane ir galėjau jausti lėtai besikeičiantį jo kvėpavimą. - Man šalta. - jis tarsi pasiaiškino.- Ten buvo kaldra. - pasakiau jam į krutine.
- Kam man kaldra, jei turiu tave? - nieko netasakiau. Nesiskundžiu man patinka jo tvirtas pilvo presas ir jis skaniai kvepia. Norėčiau taip miegoti kiekvieną naktį. Mastau ar kada man jo užteks. Kuo tuoliau pradedu vis labiau jaudintis. Žinau jog Zayn yra viresnis už mane. Ir kažin ar jam pakanka visų tu bučiniu ar glamonių. Man pačiai to jau nebe užtenka. Todėl jaudinuosi nes manau jog artėja ta diena. O Dieve kaip kvaila aš net negaliu apie tai pagalvoti. Iškart nuraustu. Tikiuosi mano pirmas kartas įvyks natūraliai ir sklandžiai. Mintuse trenkiu sau per galvą.
Vis dėl to aš dar toks vaikas. Tačiau beprotiškai įsimylėjusi. Pasitikiu Zayn.- Aš niekada tavęs nepaliksiu. - Zayn ištarė kimiu, jau mieguistu balsu ir dalnais paglostė man šonus.- Žinau. - galiausia ryžausi tai pripažinti.
Skyler pov.
- Viskas čia sumautą. - suburbėjau. - Kodėl visi jau tokie girti? - paklausiau Niall, kai jie su Clara gryžo .
- Todėl nes jie mėgsta gerti. - jis man paaiškino.
Visi rimtai jau buvo kominei, miegojo ant grindų ar sėdėdami, kalbėjosi su savimi. Vienas vaikinas atrodė gerai ir kažką darė savo telefone. Mačiau kaip Roe išlydėjo Selena todėl jaučiuosi puikiai. Tai pat mačiau kaip ji išėjo kartu su Zayn. Bompšpakio nematyti.- Duok man stipresnį gėrimą, nesuprantu kodėl aš dar negirta. - ištiesiau savo tuščia puodelį jam.
- Tu tampi tokia miela kai būni girta. - Clara sukikeno.
- Nevadink manes miela.
- Gerai. - ji mirktelėjo smarkiai išsižiodama.
YOU ARE READING
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...