- Mes su Roe nusipirkom Hašišo. - o tu Dievė brangus kas jai negerai? Zayn atsitraukė nuo manęs ir apšalęs pažiūrėjo tokiu žvilgsniu lyg tėtis pagavęs vartojant narkotikus.- Ką? - ką ką lyg negirdėjo.
- Skyler ką čia nusišneki,- pažiūrėjau į ja lyg prašydama pagalbos ,kurios tikrai negausiu. Todėl kreipiausi į vaikinus. - ką ji čia nusišneka, - dirbtinai nusijuokiau. - visiškas nesąmones kalba.
- Oh Roe aš pasakiau garsiai? - ji užsidengė burną rankomis, o tada pripuolė prie manęs ir pradėjo rėkti į ausį. Spėju ji norėjo šnibždėti bet ji visiškai negali kontroliuoti savo kūno. - Aš nenorėjau Roe tikrai. Aš galvojau jog kalbu savo galvoje. Tu pyksti? Nepyk. - ji toliau rėkė. Nieko blogiau būti turbūt negali.
- Jūs rimtai ?- Harry paklausė nepatenkintų tonu.
- Jug tai nelegalu ,tu nepilnametė ir kam apskritai tau to reikia? - Zayn tai pat suirzo. Rimtai tokioj nepatogioje padėtyje dar niekad nebuvau.
- Nežinau, tesiog... nežinau. Gal galim palikti tai rytojui?
- Gerai koks skirtumas. - Zayn išėjo smarkiai trenkdamas durim.
- Tesiog važiuojam, pakalbėsit paskui. Gerai? - Harry paklausė. Palinksėjau galvą. Išties negerai, jaučiuosi nekaip.
Harry pov.Kai Zayn ir Roe paleido mane ir Skyler prie mano namų, negalvojau jog viskas bus taip sunku. Skyler laksto po mano namus ir naikina viską aplink. Ji kaip mažas vaikas gavęs saldainių naktį. Dabar gal pusvalandį, bandau paguldyti ją į lovą.
- Nu aš nenoriu miego! - ji rėkė. O Dieve kodėl taip sunku ja paguldyti. Galiausiai man pavyko užkloti jos liesa kūną antklode.
- Pabūk aš tuoj atnešiu tau vandens. - pasakiau jai tai ir ji palinksėjo galvą.
Niekad nemaniau jog pirmas kartas kai atsivesiu Skyler pas savę bus toks jog ji bus visiškai girta. Bet kągi. Ji guli svečių kambaryje ant čiužinio. Nepaisant to kaip pykstu dabar ant kos dėl tokio nepaprastai kvailo ir neapgalvoto jos šiandienos poelgio, negaliu nustot galvoti apie ją. Nežinau kas tai. Ir kodėl mane traukia tokia nesuvaldoma, užsispyrusi kalė.
Kai gryžau į kambarį akimirksniu sustojau. Man reikia trupučio oro.- Negalėčiau gauti bučinio prieš miegą? - Skyler nebegulėjo taip kaip aš buvau ja paguldes. Ji buvo atsigulusi ant pilvo ir rankomis pasirėmus galvą, nepaprastai seksualios kojos judėjo ore.
Ji rimtai taip turi koketuoti? Aš gal ir blaivas bet neakmeninis.
Įkvėpiau dideli gurkšnį oro.- Skyler turi aiti miegoti.
- Nu bet aš nenoriu. - mergaitė subliovė kaip kūdikis. Atsisėdau anot čiužinio krašto, o vandens stiklinę padėjau į kampą. Sujamiau jai už pečių ir lengai pastūmes vel paguldžiau. Mano pirštai pasekė jos nepaprastai švelnius plaukus ir pradėjo kasyti galvą. Mes kurį laiką palaikėme akiu kontaktą, nesvarbu ji girta ar ne atrodo labai gražiai.
- Kodėl tu man toks geras? - jos balsas išliko tolygus ir ramus, kas išties stebina.
- Nes tu mano mergaitė.
- Aš visada būsiu tavo mergaitė. - visas mano kūnas sustingo akimirkai. Ji tai pasakė. - Harry tu neturėtum švaistyti laiko niekams ir žmonėm kurie nenusipelnė būti tavo gyvenime. Rask kažką, kam jauti didžiulę aistrą ir niekada to nepaleisk.
- Jau radau.
- Jei radai tinkama žmogų kodėl švaistai laiką kitiems?- paskutinius žodžius ji pasakė jau užmerktom akim. Kam švaistau laiką? Ne švaistau jo. Esu su tuo kuo svajojiu būti, tačiau kol kas tai vien pusiai jausmai Nežinau ką ji suprato ar išgirdo bet dabar, man nesvarbu. Aš išgirdau tai ką norėjau. Arba jis nors kartą kalba tiesą ir pripažysta jog norėtų būti su manim arba ji nusipeza būdama visdar girta.
Tai stebuklas matyti kaip mergina priešais mane po truputį užmiega. Jos kvėpavimas lėtėja ir po mažų tampa nuolatus. Man nesvarbu jog ji negirdi, tačiau matant ja aš turiu tai pasakyti:- Aš nenusipelniau tokios kaip tu, bet jei kada nusipelnyčiau... aš prisiekiu aš mylėčiau tave visą savo gyvenimą.
*-**
Skyler pov.Jaučiuosi kaip šūdo krūvą, bet labai noriu į nusišlapinti. Bėda ta jog sunku atsimerkti. Šeip ne taip, vos vos pramerkiau akis, bet nuo raukimuosi man jau skaudą galvą. Vaizdas pirmomis minutėmis visdar sukasi, viskas liejasi. Galiausiai pavyksta atsimerkti. Kur po galais aš esu? Apsidairiau aplink. Tai tikrai ne bendrabutis, čia penelyg gražu. Ką aš vakar veikiau? Nieko neatsimenu, kaip juodoji skylė. Sunkiai atsistojau nuo žymei per žemo čiužinio. Man skauda apskritai viską ir manau tuoj apsivemsiu. Akimis suradau duris ir greitu žingsniu dingau iš čia.
- Kur tualetas?! -surėkiau nes nežinau kur eiti, o laiko lieka vis mažiau, kol viskas taps fu.
- Dešinėje koridorium tiesiai. -suriko pažystamas balsas. Dėja vėmalas man neleidžia net drysti pagalvoti kas tas vyriškas balsas yra. Nesuprantu kur aš nes namas prakeiktai didelis. Galiausiai suklupau tualete ant grindų it visą ta bjaurastis paliko mano kūną. Du kart.
Baigusi šlykščiausia dalį, atsistojau prieš veidrodį. O tu Dieve brangus. Aš atrodau kaip lavonas, ir tas turbūt geriau. Vis dar plystančia galva atsakau vandens čiaupą ir gerai nusiploviau veidą. Baltoje vonios spintelėj susiradau dantų šepetėlį, nežinau naudotas jis ar ne tiks. Dantis šveičiau penkis kart. Pabaigai susirišau savo plaukus į netvarkinga kuodą. Plaukų gumyte irgi radau stalčiuj. Čia gal kokia šeima gyvena? Dar kart pažvelgiau į veidrodžio atspindį, atrodau nepasikeitusi visdar mirusi. Įdomu ,o kur mano rūbai? Gryžau tuo pačiu koridoriumi po kurio sekė virtuvė.- Tu, turbūt juokauji? - trenkiau sau per galvą pamačiusi prie stalo sėdintį ir valganti bombšpakį. - Iš visų galimų variantų esi tu. Aš turėsiu rimtą pokalbį su savim man kažkas negerai. - sudribau kėdėje priešais jį.
- Gal nori vakarienės? - jis paklausė, darydas pauzes per valgymą.
- Vakarienės? -pakartojau. Harry lyg pasiruošęs mostelėjo galvą kairėn. Ten mano žvilgsnis ir nukelevo. Prie lango, laukia tamsu. O šūdas kiek dabar valandų. - Fack man reikia namo. - rankomis susiemiau už plaukų tėvas mane užmuš.
- Nesijaudink Roe viską sutvarkė. Nesijaudink dėl tėvų ar kitko. Beto ji atvežė tau drabužių. - aš taip myliu ją. Bet kaip ji viską suderino su mano tėvais?
- Neklausk kaip, aš nežinau. - jis toliau lėtai pjaustė kepsnį ir dėjo sau į burną. - Tai nori maisto?
- Tu nori, kad aš apsivemčiau?
- Tik ne mano namuose. - Harry pasišlykštėjas nusipurtė ir išmetė maistą į šiukšlių dėžę, o lėkštę į indaplovę. Koks ponas, išmeta maistą. Dar labiau jo nemėgstu.
- Tai aš čia turėsiu būti dar vieną naktį?
- Mhm, - bomošpakis atsirėmė į spintele. - tol kol visiškai išsiblaivysi. Gali eiti nusiprausti jei nori. - pasiūlimas nėra iš blogiausiu. Manau man tikrai reiktų šalto dušo.
- Aha būtų gerai.
- Ainam paduosiu drabužius kuriuos atvežė garbanė. - jam pajudėjus sekiau paskui. Perėjus koridorių, po dešinę buvo dar vienos tamsiai rudos spalvos durys, jas priėjus atsidūrėm neįtikėtinai nuostabeme kambaryje. Jis tokio dydžio kaip mano namo antras aukštas ,ir prabangesnis nei mano visas namas. Pamiršau pastebėti ,kad šitas namas beproto gražus kaip kokio milijonieriaus.
- O Dieve tu turtingas. - pasakiau visdar neatgsudama kvapo.
- Ne, mano tėvai turtingi. - Harry nuo lovos paėmė kuprinę ir įteikė man.
- Na ką gi jie kažkada mirs.
STAI LEGGENDO
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...