Harry pov.
Kaip ir priimtina moteriškai guminiai ji vėluoja. Bet ne kelias minutes ,o jau ištisą valandą. Stoviu čia kaip daunas ir laukiu jos. Sušiktai šalta, mano rankos sustirusios ir aš manau ji išvis nepasirodys. Kiek galima? Aš kaip koks kvailys. Prisikiu jau buvau praradęs viltį. Bet štai. Merginos ilgi plaukai surišti,aplink kaklą apsuktas šampano spalvos šalikas. Jos kojos aptemtos, smarkiai per daug prigludusiais džinsais. O aukštakulnių kaukšėjimas girdisi dar už šimto metrų.
- Tu manai tau bus patogu su šiais batais? - dar kart nužvelgiau jos pasirinktus batus.
- Kas tau negerai? Netau vaikščioti reikės. - ji susiraukė. - Geriau pagirtun jog gražiai atrodau.
- Tu atrodai gražiai, visada.
- Žinau. - dramatiškai atmetė plaukus. - Kur tavo mašina?
- Čia. - pirštu parodžiau į šalimais stovintį motociklą. Skyler iš pradžių nesureagavo, turbūt ieškojo mašinos. Bet susivokusi, jog čia yra tik motociklas įsivepė.
- Tu vairuoji šitą daiktą? - ji išsižiojo. Spėju išsigąs kaip ir visos merginos. Palinksėjau galva. - Kai nerealiai, tai gal jau važiuojam?
- Nebijai?
- O tu vairuoti moki?
- Taip.
- Tada ne. - mergiotė išsišiepė. - Nagi važiuojam. - ragino.
- Kur nori važiuoti?
- Nori pasakyti jog neturi suplanavęs nieko šiam vakarui? - vėl susiraukė. Jos nuotaikų kaita. O Dieve.
- Na mes turėjome vakarieniauti, bet tu vėluoji valandą. Jau pradeda temti tai, nežinau ką galime nuveikti. - truktelėjau pečiais.
- Na aš turėjau sugalvoti begales įtikinamų melų, begaliai žmonių, tad džiaukis jog išvis esu čia.
- Kokių melų?
- Na jug negalėjau pasakyti kad einu į pasimatymą su tavimi.
- Tu turbūt juokauji?
- Tau atrodo jog juokauju? -mano antakiai pakilo taip aukštai, kad daugiau pakilti jau nebegalėtų. Ji nepakenčiama. Pasirinkau būdą patylėti, rasiu progų dar įgelti jai. Nuo motociklo pasiėmiau šalma ir viena padaviau užsispyrėliai. Prisėdęs ant motociklo pakėliau odinę striukę jog ji galėtų apkabinti mane, savo glėžnomis rankomis. Taip laukiau kelias sekundes, bet šiltos rankos nepaletė kūno. Atsigrežęs atgal iškart pastebėjau pasididžiavimo šypsnį Skyler veide, o tada nuleidau akis žemyn. Tos mažos rankytės kurios turėtų apkabinti mane, stipriai spaudė metalinį laikiklį kuris ir yra skirtas laikytis antram žmogui. Bet niekas taip nedaro, smagiausias dalykas vežantis mergina motociklų ir yra taip kaip ji apsikabina tave, kai gležnas kūnas prisispaudžia prie tavęs, jautiesi alfa. Žinau jog ji bus pakylėta kai pamatys ką esu suplanavęs. Vežtis ja į restoraną būtų per nelyg paprastą. Ši mergaitė verta daug daugiau, ji verta visko.
Pasiekus pusiaukele ir sutojus prie raudono šviesoforo signalo Skyler truputį pajudėjo ir tada jos mažos, švelnios, šaltos rankos atsirado ant mano liemens. Ji pasuko savo galvą ir padėjo ja man ant peties. Jaučiuosi kvailai negalėdamas tramdyti pasitenkinimo šypsnio veide.
VOUS LISEZ
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...