2.8

232 17 0
                                    

Atrodo ji tai pat nustebo pamačiusi mane kaip ir aš ja. Skyler.

Skyler pov.

Nežinau kas mane verčia daugiau galvoti: sudaužytas Harry veidas ar tai jog jis sėdi su kažkokia juodaplauke.

Primerkiau akis stebėdama jį. Čia jo mergina?  Vaikas??  Jis pogalais turi vaiką? Jai ne, kas ta maža snarglė jam ant kelių? Galbūt jis susirado vyresnę mergina su vaiku. Tuomet jis būtu tikras mėšlius.

Mastau ar vertėtų atsiprašyti už tai ką jam padarė Derek, nors nežinau kas tai tiksliai yra.

Tik po akimirkos supratau jog atrodau kaip kokia debilė ,taip stovėdama ir spoksodama į juos.
Papurčiau galvą ir ėjau garbaniaus staliuko link.

- Sveikas. - pasisveikinau ignoruodama ta gyvastį priešais jį.

- Sveika. - jis burbtelėjo.

Na žinoma. Jis piktas. Man teks atsiprašyti.

- Taigi kas čia vyksta? - pirštu parodžiau į maža šviesių plaukų mergaite ir į juodaplauke.

Blemba ta merga ir vaikas visai nepanašus.  Gal Harry įsivaikino?

Labai tikiuosi jog jis protingesnis.

- Tu pavydi ar ką? - jis susiraukė. Taip pavydžiu. Tačiau garsiai prukštelėjau ir nusijuokiau tai paneikdama.

- Tu gal galvą susitrenkiai? - paklausiau.

- Skyler tai mano sesuo Zoe, Zoe tai Skyler. - galiausiai pažvelgiau į mergina.
Tamsūs plaukai ir žydros akis. Retai pasitaikantys derinys.
Dabar supratusi jog ji nėra grėsmė galiu pripažinti jog yra žavinga. Nepanaši į Harry visai, galbūt tik tamsiais kiek garbanotais plaukais.

- Tu tokia pat  kaip ir girdėjau. - ji linktelėjo ir nusišypsojo.

Aš vėl susiraukiau ir pažvelgiau į Harry

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aš vėl susiraukiau ir pažvelgiau į Harry. Kokį šūdą jis yra prikalbėjas apie mane?

- O aš Emily! - maža mergaitė ant Styles rankų suriko, mielu, vaikišku balsu ir aš akimirksniu šiek tiek nusišypsojau.

- Tu labai graži Emily, malonu susipažinti. - ištiesiau jai savo ranka ir ji su mažute savja paspaudė ja.

Harry turi dukterėčia. Miela.

- Aš noriu ledų. - mergaitė sukryževo rankas ir pareiškė.

- Tau negalima, truputį kosti. Visai susirksi. - jos mama pasakė pasitaisydama plaukus.
Ji griežtą, reiškia gera mama.

- Dede Harry. - Emily patepė lūpa.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now