36

307 19 0
                                    

Roe poc.

Sėdėjau Karono kambarį. Dieve kaip pasiilgau jo.

- Man irgi jo trūksta. - pasisukusi išvydau tarpdury stovintį Luois.

- Pasiilgau jo taip stipriai ,kad net skauda. - jaučiu kaip akyse kaupiasi ašaros. Brolis prisėdo šalia ir apkabino mane, todėl veidą paslėpiau jo glėbyje.

- Aš tai pat sesę. Tačiau šiandien tau džiugi diena turi džiaugtis. - jis švelniai paglostė man nugarą. Žinau tačiau man trūksta jo. Aš labai pasiilgau Karono. Norėčiau džiaugtis kartu su visa šeima.

- Man neramu del tavęs, - šiek tiek atsitraukiau, kad galėčiau matyti brolio veidą. - Tu kažkoks keistas, pavargęs. Kas nutiko? - pakeičiau temą.

- Išties šiek tiek nesiseka su grupę. Man visdar sunku suvokti jog  praradom ta koncertą. Dėl to iškilo finansinių bėdų ir mes iš visų jėgų bandom išspręsti jas. Tai buvo mūsų diena, ta diena turėjo viskas pasikeisti. O dabar mes tik smunkam žemyn. - Zayn man nieko nepasakojo apie tai. Bet buvo matyti kaip sunku visiems jiems susitaikyti su tuo.

- Jus gausit savo progą. Viena dieną viskas pasikeis.

- Kada?  Kada viskas pasikeis?

- Tikriausiai, kada mažiausiai to tikėsities.- aš tikrais nuoširdžiai tikiu tuo. Aš tikiu jais. Viena dieną jie taps žymiausia grupę pasulyje.

**-*

Savaitė prabėgo taip greitai. Jog jau savaitgalis. Žinia jog sakysiu dvyliktokų kalbą pasklido dar greičiau.

Zayn susitikimas su mano šeima nebuvo pats maloniausias ir sėkmingiausias. Tačiau viskas baigėsi gerai. Nuo pat šeštadienio ryto laika leidome jo namuose. Mat Malik tėvai išvažiavę kažkur. Mano vaikinas žaidė  Xbox žaidimus susmukes ant sofos. Man atrodo atrodo aš nesuvokiau koks tobulas jis yra.

- Tu gražus

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Tu gražus. - pasakiau net nepagalvojusi.

- Mmm? - jis nesureagavo labai, iš pradžių. Zayn sustabdė žaidimą ir atsisuko į mane.

- Ką?- nusijuokiau.

- Keista,.. Tu niekada taip nesakai.

- Reškia man reikia sakyti dažniau. - Zayn žiūrėjo į mane, nesuprantu kokia tai išraiška.

- Ateik čia.- jis timtelėjo man už  rankos.

- Ne!  - nusijuokiau. - Man patinka tik stebėti.

- Na tai nežiūrėk taip, išgąsdinsi žmones.

- Nėra čia jokių žmonių. - prisiglaudžiau arčiau Malik ir stebėjau kaip jis vėl pradeda  žaidimą.

- Tuoj bus Harry. Jis parašė jog atvažiuoja. Bičas važiuoja kada nori, net leidimo nereikia. Tu jei nori gali pasikviesti kažką.

- Ne kažkaip.. - buvau nutraukta Zayn. O jis daug kalba.

Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now