2.7

256 19 3
                                    

- Panašiai. - jis truktelėjo pečiais ir pritūpė prie manęs. - Matai, gyvenimas nėra filmas. Visi meluoja, geri vaikinai pralaimi ir meilė... ne užkariauja visų.

Roe pov.

Sėdėjau literatūros paskaitoje viena. Kažkoks pasityčiojimas kur mano draugai? Ta prasme apytuštė literatūros klasė.
Gerai na mums atostogos, bet patys pasirinkom papildomą literatūros pamoka tai reikėtų bent pasirodyti.

Dėstytojas akivaizdžiai suirzes ir dar vis laukdamas studentų, veidą pasirėmė ranka.

Gerai na, literatūros dėstytojas išties žavus

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Gerai na, literatūros dėstytojas išties žavus. Jis panašus į  Johnny Deppa, jie kaip broliai ir tai keista bet šaunu tuo pačiu.

- Gyvenimas yra teatras.- dėstytojas atsitojo ir pradėjo kalbėti. - Taip sakė didis žmogus, Šekspyras. Gyvenimas ir teatras ar teatras ir gyvenimas. Manau tai visiškai tas pats. Tačiau kuo buvo norima pasakyti šiais žodžiais? - jis klausė studentų.

- Mes visada vaidiname. - durys atsivėrė ir aš kaip like žmonės atsisukom į nepadoriai vėluojančia Skyker.
Ji neskubėdama krestelėjo į savo vietą. - Nesvarbu kada- sėdėmi paskaitoja ir apsimesdami, kad mums rūpi, grįždami namo įkaušę ir bandydami įrodyti tėvams jog negerėme. Mes nuolatos vaidiname. Gyvenimas tai didelis spektaklis ir kevienas esame pagrindiniai aktoriai.

- Būtent! -dėstytojas pirštų parodė į Skay. - Tu visiškai teisi. Gerai, kad pasirodei Skyler. - drauge šyptelėjo ir patogiau atsidėjo kėdėje ,bei užvertusi galvą pamojavo man. - Noriu, kad kekvienas suprastumėte tai ir pagalvotumėte koks būtų jūsų įsivaizduojamas pasaulis. Kokiame pasaulį jus gyvatę ir kur esate pagrindinis veikėjas. Tai jūsų užduotis kitai pamokai.Šekspyrui gyvenimas tai teatras, man tai knygos, o jums? - jis su kryževo rankas ties krūtinę. - Galit eiti, jokios naudos kai jūsų vos keli ir tai snauudžiantys. - jis šyptelėjo.

- Rimtai? - Sky protestavo. - Tada kada aš atėjau. Aš kėliausi dėl to.

- Padėkok klasės draugams. - dėstytojas šyptelėjo ir vėl atsisėdo į savo vieta.

Prieš susikraunt daiktus Sky dar sumurmėjo- idijotai ir išėjo.

Visi pakilome iš suolų.

- Einam kur nors pavalgyti? - pasiūliau draugei.

- Gerai. - ji truktelėjo pečiais ir užsidėjo akinius nuo saulės kai išėjome laukan. - Kur Clara? - ji paklausė nes jai būtų buvusi bendrabutį pastarąsias kelias dienas žinotų.

- Ji nesugebėjo atsikelti, sakė esą pernelyg pavargusi. Vakar labai ilgai susirašinėjo su Luke.

- Jis mažai laiko skire Clarai. - Sky susiraukė kai sustojom prie perėjos.

- Jis daug dirbą. - paaiškinau.

- Na vistiek per mažai laiko skire savo merginai. - Sky sumurmėjo ir aš pavarčiau akis.

Snapchat Call /BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora