2.15

186 20 2
                                    

Harry pov.

- Einu pasisveikinti su draugais. - pasakiai Gabriellai, kai baigėsi Skyler pasirodymas.

- Aš einu, susitiksim prie tavo mašinos. - linktelėjau brunetei ir priglaudžiau lūpas jai prie skruosto.

Gabriella tikrai nėra mergina su kuria norėčiau būti, tačiau geras laiko prastumimas.

- Sveiki. - pasisveikinau su Roe, Tommo ir Clara.

Jie atsakė tuo pačiu.

- Mes einam pas Skyler, nori kartu? - paklausė Roe ir aš tesiog linktelėjau.

Dieve kaip kaip ji šoko... Mano mergaitė.

Nesuprantu kodėl ji tokia  užsispyrus ir tiesiog negali būti su manim...

Tačiau mano laikas su ja baigėsi. Aš mėginau daug kartų ja susigrąžinti. Tačiau atrodo mums geriau būti atskirai.

- Kokia šaunuolė! - Clara pirmoji apkabino mergaite,  o paskui ir visi kiti.

- O labas. - ji nustebo pamačiusi mane.
- Geras pasirodymas. - pagyriau ir vos laikiausi ne nužiūrėjas jos tobulo kūno.

- Žinau. - ji pavartė akis ir kažkokie vaikinai iš publikos jai atnešė krūvas gėlių kurios net netilpo jos glėbį.

Staigiai pakėliau ranka norėdamas pajimti dar vieną puokštę jog jai padėčiau, tačiau Skyler tik su susigūžė.

Kas per velnes?

- Kas čia buvo? - paklausiau jos ir į šoną pastūmiau tuos mėmes.

Roe, jos brolis ir Clara prieš keletą minučių nuėjo surasti tos merginos kuri dainavo.

- Ką turi omenyje? - Sky dirbtinai nusijuokė.

- Kodėl susigūžęi?

- Ne nesusigūžiau. - ji paprėštaravo tačiau aiškiai matau jog meluoja.

- Aš nenoriu to garsiai pasakyti. Pasakyti to ką galvoju. Jai jis tave... Prisiekiu užmušiu.

- Tik keletą kartų. - ji greitai išbėrė ir aš jaučiu jog toj sprogsiu. Tas prakeiktas idijotas. Mano mergaitę... - Dieve Harry tau tai neturėtų apskritai rūpėti. Tai mano ir Derek gyvenimas.

- Jis mušė tave! - užreumojau. - Tai apskritai negali būti pateisinimą. Sušiktsi negink jo! - apsisukau eiti.

- Kur tu eini?! - ji sušuko man už nugaros.

- Supažindinti tavo vaikino veidą su asfaltu. - burbtelėjau.

Clara pov.

Vakare kai grįžome iš renginio namo. Skyler papasakojo visą dramą įvykuse ten.

Visdar negaliu patikėti jog Derek esą trenkias jai.

Koks pusgalvis.

Dabar taip norėčiau jam trenkti.

Skyker verkia. Mat po kelių valandų kai Harry išėjo, Derek paskambino jai ir pasakė jog meta ja, jog ji jam buvo tik žaidimas, laiko švaistymas. Jis visiškai ja pažemino.

Atrodo protu nesuvokia. Aš dabar tokia pasimetusi.

Visas mintis išblaškė skambantis telefonas.

- Sveiki. - pasisveikinau su Luke mama. - Ar yra naujienų?

Netrukus pasigirdo kažkos nosines traukimas ir tylus kukčiojimas.

Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now