Roe pov.
- Roe. - nusišypsojau jam tai pat.
- Man patinka tavo plaukai. - vaikinas ištiesė savo ranka, paliesdamas mano garbanas.
- Dėkui.
- Prisėsi prie manęs? Jaučiuosi vienišas. - vaikinas pasikasė pakaušį. Nežinau kodėl tačiau tuoj pat palinksėjau galvą ir prisėdau kita pus stalo.
- Taigi iš kur pažysti mano vaikiną? - paklausiau.
- Išties nepažystu, praktiškai. Aš ir Niall esame draugai. Su juo susipažinom kai jis išgirdo mūsų muziką.
- Tu groji? Dainuoji? - paklausiau.
- Esu solistas ir groju ritmine gitara. Aš ir dar du mano draugai, Calum ir Michael atliekame keletą koverių. Viskas prasidėjo dar nuo mokyklos laikų ir nuo yrašu Youtubei.
- Šūdas geras. Kokia muziką atliekate? - paklausiau rankomis pasirėmus galvą.
- Poproka. Youtube gali mus surasti kaip hemmo1996.- jis išsišiepė.
Išsitraukiau savo telefoną ir įsivedžiau ju pavadinimą, tikrai susirasiu. Dievinu poproka.- Taigi ar jus turite kokį pavadinimą? - man išties pasidarė smalsu.
- 5 Seconds of Summer, 5sos trumpiau. Sugalvojom jį su vaikinais, berods matematikos pamokoje. Ir šiuo metu įnirtingai ieškom būgnininko, jog taptume tikra grupę. - jis vėl nusišypso. - Gal moki groti būgnais?
- Aš norėčiau mokėti. Dėje bet nemoku.
- Taigi kuo pati užsiemi? - jis paklausė pakartodamas mane ir pasirėmęs galvą.
- Groju fortepijonu, pianinu. Vaidinu. Mokausi. - gūžtelėjau pečiais.
- Vaidini? - jo antakiai pakilo. Lyg visą kitą ką pasakiau būtų buve įprastas dalykas.
- Taip jau kurį laiką. Gal apie du, tris metus.
- Kodėl man iškart kyla mintis jog esi medis arba žolė? - jis nusijuokė.
Man patinka jo auskaras lūpoje.
- Visi visada taip mano! - linksmai sušukau. - Apsoliutiškai visi.
- Tai buvo pirma mintis šovusi man į galvą. Ar kadanors galėsiu ateti pažiūrėti tavo vaidinimo?
- Žinoma, - atsakiau. - Nežinau kada. Bet manau, jei norėsi galėsi. - truktelėjau pečiais ir nugarą atsirėmiau į kėdės atloša.
- Mielai. - vaikinas tai pat išsitiesė. - Gerai man labai smalsu. Nesupyk. Tavo plaukai, - jis su fokusavo savo žvilgsnį į juos. - Jie tokie visda?- Jo. - atsakiau visai ramiai, esu kiek pripratusi prie tokių klausimų. Nors tai vistiek šie tiek erzina. - Taip na jie tokie visda. Nesvarbu kas, šlapi, surišti ar palaidi. Tai lyg spagečių dubuo man ant galvos. - pirštu parodžiau į juos.
STAI LEGGENDO
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...