39

290 20 0
                                    

Skyler pov.

Harry veidas rodė jog jo kantrybė blėsta. Man atrodo aš pagaliau suradau savo talentą - ėsti žmonių nervus.

- Kodėl? - tai bovo vienintelis žodis kurį jis ištarė.

-Nes aš nepasitikiu žmonėmis. Kvienas gali tave išduoti, turėtum tai žinoti. Aš nenoriu priklausyti nuo vieno žmogaus, nenoriu būti gera... Nes žinai kas tada?  Žmonės tikisi iš tavęs gero. O aš ne noriu  gyventi taip, kad kiti tikėtųsi ko nors iš manęs.

- Man nerūpi. - Harry staigiai priartėjo prie manęs ir permetė per savo petį, bei paukštelio man per užpakalį.
- Tu nenori geruoju, gausiu bloguoju. -Aš per daug neregvau į tai kas vyksta, kol nepamačiau kur mes einame. Mano nosį pasiekė šlykštus kvapas, o prieš man kažką pasakant buvo užrakintos durys.

- Fuuu jus vakinai šlykštus. - pasakiau apsidairiusi ir supratusi jog esame vaikinų tuolete. Vaikinas pavartė akis. - Kodėl mes čia?

- Nežinau, tu man pasakyk. - jis idijotas. Idomu koks jo intelekto lygis. Gerai aš gal ir esu stipri visomis šio žodžio prasmėmis, tačiau nesidžiaugiu čia būdama. Pripažinkim šitas bompšpakis už mane dvigubai stipresnis ir didesnis. Man šakės nes jis gali daryti ką nori.

- Ar mes sugadinsime kriaukles ir tualetus? - paklausiau ir suplojau rankomis. - Mes paskandinsim šią vietą, ane?

- Kiek tau, penkeri?   

- Tu norėtum ,kad būtu tu pedifile. - aš spjoviau žodžius. Išties kartais aš sakau žodžius kurių galbūt nenorėčiau sakyti tačiau, tesiog pasakau.
Harry neatrodo labai nustebęs. O aš visdar negaliu suprasti ką mes čia darome. Kai jis žiūrėjo į mane leidau sau įdėmiau patirinėti jo veidą. Priminkit kodėl jis man nepatinka?  Aš net pati to nežinau. Galbūt aš jaučiu antipatija gražiems žmonėms?
Mes buvome arti vienas kito ir aš jaučiau jo kvėpavimą.
Todėl kodėl ne?
Pasilenkiau ir sujungiau mūsų lūpas. Harry nepasimetė ir atsakė tuo pačiu. Jis stipriai prispaudė mane prie sienos ir jo rankos keliavia mano kūno, manosios jo. Manau jog mes abu tesiog norėjome pajausti viską ką įmanoma.

- Tu tikrai mane myli? - paklausiau šiek tiek atsitraukusi

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


- Tu tikrai mane myli? - paklausiau šiek tiek atsitraukusi.

- Nekartosiu to dar kart. - jis pavartė akis.
Prakeiktas idijotas.

- Man patinka tave bučiuoti. - nežinau kodėl apskritai tai pasakiau. Mūsų lūpos vėl susipynė. Mes bučiavomės ilgai, kol jo viršutiniai rūbai buvo ant žemės ,o rankos po mano palaidine. Jaučiuosi gerai jausdama prisilietimus prie savo odos. Atrodo, jog Harry rankos skirtos tam. Liesti mane. Staiga pajaučiau toki žvėriška norą dar ir dar daugiau jo.
Tačiau durų rankena pradėjo judėti ir pasigirdo tokie murmėjimai kaip:
Wtf?
Ko duris neatsidaro.
Nors Harry ryškiai žalios akys dabar buvo patamsėjusios, truko tik minutė kol jis vėl apsirengė, o aš susitvarkiau savo plaukus. Atsitojau prie kriauklės, tad šis atidarė duris.

Snapchat Call /BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang