- Tikrai ne.- jis mane jau erzina.
- Roe tu mano sesuo. Kieno dar aš turėčiau prašyti pagalbos jei ne tavęs?
- Tikrai ne aš nenoriu. Aš bijau. Aš susimausiu. Aš ne tokia gera kaip tu. Ne.- brolis prašo jog šį vakarą pavaduočiau jį koncerte. Anot jo jis negali dainuoti nes turi temperatūros. Bet aš manau gali. Juokaujiu. Bet kodėl jis prašo manęs. Nepaisant to ,kad aš žeuriai bijau,tai dar tai jog ten bus žmogus kurį vakar visa diena ignoravau. Jo grupėje yra dar trys vaikinai,kodėl jie negali dainuoti? Aš girdėjau ,garbaniaus balsas išties labai geras.
- Tai bus ir gera galimybę tau. Galbūt tave kažkas išgirs. Jug tu taip gerai dsinuoji, tik esi seubinga bailė ir labai kukli.
- Visai ne. Aš tiesiog,.. tiesiog sugebu pataikyti į natą.
- Matai ką tau sakiau,esi per daug kukli.- jis sujamė mano galva rankomis.- Tau pavyks,aš tikiu tavimi,žinau kokia gera tu esi,ir sakau tai ne todėl ,kad esu tavo brolis.- Luois viltingai žiūrėjo man į akis. Jis žino ,kad sutiksiu. Visada sutinku. Aš nemoku pasakyti ne.
- Gerai.- numykiau. Brolis tuo metu atsitraukė ir pergalingai nusišypsojo
- Žinojau jog sutiksi. - jis apsisuko ir pajamė baltą popieriaus lapą nuo staliuko prie veidrodžio, svetainėj, ir įteikė jį man.- Naujos dainos žodžiai, kadangi esame kviestinės žvaigždės, tau teks sudainuoti tik viena daina. Manau išgyvensi tas ketures minutes.- jis pavėlė man palaukus.
- Ainu mokytis žodžių, susitiksim po kelių valandų.- parodžiau jam netikrą šypsnį ir nužinksniavau į Karano kambarį. Man visada pasidaro lengviau daryti kokius nors darbus,nesvarbu ką, Karono kambarį. Brolis įkvėpe mane net nebūdamas su manimi,nes jo visas kambarys yra tikras meno archyvas. Daugybė jo apdovanojimų skatina mane tobulėti.
**-*
Per dvi valandas visiškai išmokau dainos žodžius. Keista tai jog daina visiškai nepanaši į kitas dainas kurias atlieka ši grupė. Nesugebu įsivaizduoti Luois išvis dainuojant tokia daina,ji net ne berniukiška.
Apsirengiau juodus plėšytus džinsus, juoda maike, o lūpas padažiau tamsei ruda spalva, juodi kerzai turėtų tikti.
Taip nesveikai bijau ,kad net kinkos dreba. Kaip reguos Zayn pamatęs mane. Kaip reguos publika kai vaikinų grupėje ,pagrindinio vokalisto vieta užims mergina? Jai Luois būtų mano mėgstamiauses ir kažkoke garbanė užimtų jo vieta, visai pasiusčiau.**-*
Rankos dreba. Kojos dreba. Stoviu užkulisiuose ir dedu į kelnes. Ne pirmą karta lipu į scena bet jaudinuosi kaip pirmąjį. Nežinau kur grupė bet aš čia viena. Brolis ramindamas mane, atvedė ir tiesiog pastatė čia.
Esu kvaila vaikinai turbūt jau ant scenos ir tvarkosi savo instrumentus.
Girdžiu viena iš grupės narių sakant- Norime jums kai ką pranešti. Mūsų pagrindinis vokalistas Luois nekaip jaučiasi (pasigirsta nepatenkintas žmonių murmėjimas) ,bet nenusiminkite jį pavaduos,tokia pati talentinga jo mažoji sesutė. Tad ir pasitikime ja didžiausiai plojimais.
Gyliai įkvepiau ir žengiau pirmuosiais laiptais į scena. Žmonės rėkė. Nežinau tai gerai ar blogai. Vos užlipus ant scenos mane pasitinka draugiškos vaikinu šypsenos, tuo tarpu Zeyn žvilgsnio vengiu. Atsistojus prieš visa auditoriją, abiems rankoms sujimu mikrofoną ir tariu;
- Sveiki visi čia susirinkusieji. Malonu matyti tiek daug šios nuostabios grupės fanų. Atliksime naują dainą, kuria parašė mano brolis Luois, ji vadinasi deeper.- gyliai įkvepiau.- Vaikinai pasiruošę? - atsisukus pažiūrėjau į juos, gavus jų paliksėjimus ir pradėjome pasirodymą.Kai tik ištariu pirmuosius žodžius viskas aplinkui apmiršta. Laikas sustoje,žmonės sustingsta, materija nustoja egzistavusi. Lieku tik aš ir muzika. Matau minioje stovinčias, telefonus į viršų iškėlusias,besišypsančias drauges Clara ir Skyler. Žinoma Luois būtinai turėjo ir jas pakviesti. Brolis tai pat stovi netoli jų tik dar truputį arčiau scenos.
Keturios minutės prabėgo kaip sekundė.
Baigus groti paskutiniams akordams ,viskas vėl stojo į savo vietas,žmonės nebebuvo vaškinės figūros, jie judėjo, šoko, rėkė ir kitaip egzistavo.
Nusilenkiau publikai ir nieko nelaukusi dingau nuo scenos. Atrodo kaip ir norėtųsi kuo greičiau dinkti iš čia ir nei su vienu jų nesikalbėti. Bet būtų žeuriai nemandagu.- Mažoji Luois sesutė užaugo! - ilgaplaukis gitaristas suriko,galiausiai nusileides nuo scenos ir surades mane.- Kur tu slepeisi brangute,esi nepakartojamą! Viena akimirka tu esi tu,o kita BUM tu jau stebuklas!- jis apglėbė mane rankomis ir truputį pakelės į viršų apsuko ratu.
- Dėkui.- nežinau ką čia ir be pasakyti. Toliau sekė ir kiti grupės vaikinai, jie visi apkabino mane ir pagyrė. Nežinau jaučiuosi nenusipelniusi viso šito.
Priėjus paskutiniam žmogui. Kai jo rankos švelniai apglėbė mano liemenį, kai nosį pasekė stiprūs vyriškį kvepalai; mėtos ir cigarečių kvapas, sulaukiau savo kvėpavimą.- Laukiu tavęs ant stogo po dvidešimt minučių.- jis lėtai, vos pastebimai pasilenkė ir sukuždėjo man į ausį. Zayn nedidelė barzda švelniai pakuteno mano kaklą, o tada jis tiesiog lyg niekur nieko atsitraukė ir išėjo.
- Roe!!! - Clara sucypė bėgdama link manęs ir stipriai apkabino.- Buvai nuostabi. Viskas buvo tobula,tu tobula,myliu tave.- ji dar kart stipriai apkabino mane.
- Blemba buvo tikrai gerai,- Skyler tai pat apkabino mane.- Nežinojau ,kad tu moki taip gerai dainuoti.
- Dėkui merginos,- pasikasiau pakaušį.- Nebuvo viskas taip jau gerai.
- Eiktu ką čia kalbi,buvo nuostabu.- Clara.
- Nervina mane iš tikro tokie žmonės kaip tu. Moka dainuot bet nedainuoja. Naudok savo talentą kvaile tu. Aš jei mokėčiau dainuot, tai jus manęs niekad neužčiuptumėt,o čia dainuoja žeuriai gerai ir dar sako nebuvo taip gerai, -Skyler bandė pamėgdžioti mane.- Kaušė tu. Negaliu.- nieko nesakiau jai tiesiog nusišypsojau,tada kai ji pavartė akis.
- Sese, - apsisukau į priešinga pusia išgirdusi Luois balsą.- taip ir galvojau užvaldysi visus. Publika tiesiog pakvaišo. - jis apkabino mane ir pabučiavo į kaktą. - Nemeluosiu aš tau Roe, daina parašiau ne kam kitam o tau ir temperatūros aš visai neturėjau, tik nežinojau kaip kitaip priversti tave sudainuoti šitą daina. O kai pasitaikė tokia galimybė, išstumti tave į sceną ir išgirsti kaip dainuoji mano kūrybos daina, neatsispyriau šiai galimybiai.
- Šikniau tu.- švelniai stumtelėjau jį. - Iškart kai tik pamačiau dainos žodžius supratau,kad ji nėra labai berniukiška ir tuolab tavo stiliaus.
- Bet ji vistiek man labai patinka,o tau puikiai tinka.
- Mes tai ainam iki tualeto, nenori kartu?
- Ne šįkart Clara,kitą kart būtinai mažyt.- nors Clara akivaizdžiai klausė manęs brolis nusprendė susireikšminti ir atsakyti.
- Ne, nesu pasiruošusi laukti tavęs, kol dvidešimt minučių staipysiesi prieš veidrodį. -atsakiau aš.
- Aš ir neičiau nes jau atsibodai belakstydama į ta tulika ir temdamasi mane jog pažiūrėt ar nesusivėlus esi. Bet gaila prieš koncertą išgėriau muse litro gazuoto gėrimo, tai dabar belekaip noriu į tuoleta.- Skyler nepatenkintą burbėjo o Luois tuo tarpu pasišalino iš mūsų grupelės, nes temos čia, jam aiškiai tapo ne aktualios.
- Ai tik nereikia.- Clara irgi sumurmėjo.
- Susitiksim dar truputį vėliau ,neišeik neatsisveikinus.- paskutiniuosius žodžių girdėjau tik vos, vos, nes Clara nusitempė Skyler.
Luois kalba su savo grupe,todėl manau dabar yra pats laikas ištrūkti iš čia. Kogero praėjo daugiau nei dvidešimt minučių, bet vėluoti yra geriau negu išvis nepasirodyti. Ir taip viskas kažkaip keistai klostosi tad reikia mums pasikalbėti. Man ir Zayn. Kilau stikliniu liftu į patį aukščiausia tašką, pastato stogą. Bijau šiek tiek,net nežinau ko pati,galbūt tos akistatos,jug dabar būsim tik mes,vienu du. Ne skirs mūsų nei telefonu ekrenai nei grupė. Tik aš ir snapchat vaikinas.
YOU ARE READING
Snapchat Call /BAIGTA
FanfictionDu sezonai: Snapchat Call Snapchat Call - pasaulinis turas Tai buvo tik vienas skambutis. Roe Tomlinson - jos brolis turi roko grupę. Zayn Malik - Groja grupėje. Buvo tūkstančiai galimybių jiems susitikti,bet jie pažino vienas kita per snapchat p...