19.

313 23 2
                                    

Snapchat

Zandey; būsiu už dešimt minučių, būk pastate, sušalsi.

ROe; Gerai.

Life

Baigėsi muzikos pamokos. Tamsu nes jau po devynių. Laukia lyja kaip iš kibiro, o aš neturiu skėčio, o iki stotelės gal dešimt minučių kelio. Luois negali atvažiuoti manęs, nes yra užsiiemes kažkokiais nepaaiškinamais dalykais(esu įsitikinusi jis vengė manęs), nei vienas mano draugų ne vairuoja,tėvų nėra. Todėl parašiau žinutę Zayn, ir jis iškart sutiko atvykti. Tai bus pirmas mūsų susitikimas po vakarykščio pasimatymo. Dar šendien ryte bendravau su juo žinutėmis ir visai nesitikėjau jog vakare susitiksim.

Gavau žinutę jog jis laukia prie pat pastato. Gyliai įkvepiau ir atidariau stiklines pastato duris bei pasileidau bėkti. Zayn automobilis stovi visai čia pat todėl ilgai šlapti neteko.

- Sveikas.- pasisveikinau dar kart greitai įšokusi į mašina.

- Labas. - jis tai pat pasisveikino.

- Esu nepaprastai dėkinga jog atvažiavai,būčiau keurai peršlapus ir dar kogero susirgusi.

- Kada tau vykstą muzika? - jis paklausė kol segiausi saugos diržą. Padidėjau savo kuprinę ant žemės, tarp kojų.

- Šiandien ir antradienį ir tai pat.

- Gerai,nuo dabar kiekvieną karta lauksiu tavęs čia.- jis permetė bėgi ir automobilis pajudėjo.

- Išties nereikia, Luois mane pasiims arba grįšiu autobusu. Tau nereikėtų rūpintis.

- Bet aš noriu. Noriu rūpintis tavim ir man nesunku. Todėl nesiginčyk.- okey. Nežinau ką čia ir pasakyti. Esu nustebinta ir nudžiuginta. Nesiskundžiu tokia proga. Zayn puikus kompanijonas man ir jo mašina nuostabi.

- Nesiginčysiu,man tinka.- nusišypsojau.

- Gal nori nuvažiuoti kavos?

- Kavos? Pusia dešimtos nakties kavos? Nelabai kažkaip. - man tai pasakius jo veidas pasikeitė, tapo nebe toks džiugus ir šviesus. Galbūt ir netinkamai aš čia išsireiškiau.- Bet mes galėtume nuaiti į paskutinio senso kiną ir pažiūrėti kokį visiškai nevykusi filmą?

- Puiku.- jo veidas vėl tapo normalus. Normalus,ką? - Kalbėjausi su Luois.- autobolis atrodo vos prieš keles akimirkas pajudėjo, bet vėl stovi prie raudono šviesoforo signalo.

- Rimtai? Ir ką kalbėjot? Aš kažkaip nespėjau dar.

- Nieko ypatingo, tiesiog papasakojau jam viska kaip buvo, turiu omeny kaip mes susipažinom ir panašiai. Jis kiek sutrikęs, vis del to tų jo mažoji sesutė o aš vienas gereusiu draugų ,sunkus derinukas jo akims.

- Visiškai suprantu. Jai Luois duok Dieve susimestu su viena mano drauge, uh ne. - Luois ir Skyler? Lu ir Clara? Ne,ne,ne.

- Tikiekimės jis nebus toks dramatiškas kaip tu.

- Aš nesu dramatiška. - suprunkščiau.

- Taip esi. Kalbant apie tavo drauges.- jis pažvelgė trumpam. - Mažytė rudaplaukė?

- Skyler? -paklausiau.

- Turbūt,.. taigi ta mergina nesveika.- jis pradėjo juoktis. Nežinau man įsižeisti ar juoktis tai pat. Nežinau jis juokauja ar ką. Man sunku šiose reikaluose. - Man ji labai patinka,na aš jos beveik nepažįstu,bet kiek mačiau.

- Oh, tikrai? Daukas nesupranta jos humoro. -paaiškinau. Jaučiuosi labai gerai ,kad jam patinka mano draugai.

- Harry negali jos pakęsti. Jis nepratęs ,kad merginos su juo elgtųsi šaltai. Man tai labai patinka jos bendravimo būdas, tokia unikali.

- Kaip fainai, bet likusi grupės dalis, jie niekada nekalba, kodėl?

- Nežinau. Tesiog mes nesame tiek kurie labai mėgsta naujas pažintis, na išskyrus Harry.

- Mmm.- aš labai mėgstu pažintis. Mėgstu bendrauti mėgstu naujus žmones.

- Jie pamėgs tave, pamatysi.

- Kodėl jie turėtų mėgti mane?

- Pameni, amžinai? -O DIEVE. Jis rimtai tai prisimena. Aš galvojau ,kad jis vienas tu, vaikinų kuris pasako kažką gražaus tam, kad sakyti. Bandau nesišypsoti, nes atrodysiu kaip durne, bet man labai sunku. Labai.

- Mhmm.

- Nuo to vakaro amžinai yra amžinai. - Zayn dešinė ranka lėtai nuslydo nuo vairo ir kai jo šiltas delnas su jame manajį,kai mano mažytė rankytė pasislėpė po jo didelia,nebesugebėjau tramdyti šypsenos. Laikyti kažką už rankos yra pats maloniausias dalykas pasaulije ,ypač kai tai ranka tau patinkančio vaikino.

Kino teatrą pasakėme po dešimties minučių, pasirinkome vienintelį filmą kurį rodo tokia valanda,Zayn nupirko man didelia dėžę spragintų kukurūzų ir limonado o sau guminuku. Kai filmas prasidėjo o aš apsidairiau supratau viena dalyką. Dar niekad nesu buvusi kino teatre kai jame daugiau nieko nėra, čia tik aš ir Zayn ir nulis kitų.

- Visa salė mūsų. - Zayn pasakė gerokai per garsiai. Bet nėra žmonių, tai kas gi mus draumins?

- Visai neįdomu, niekas nelieps mums užsičiaupti.

- Gerai nes aš noriu kai ką pasakyti,..- nekenčiu kai žmonės tai pasako ir tada padaro ilga pauzę. - Žinau ,kad praėjo gal tik kokios dvi savaitės ar truputis daugiau,nuo tada kai pirma kart išgirdau tavo balsą. Bet tu man patinki Roe. Galvojiu,galvojiu apie tave per dažnai. Tu esi žmogus kurį regiu prieš užmiegant kiekvieną naktį. Galvojiu kiekvieną akimirka. Tų man rūpi ir aš noriu būti su tavim. Todėl klausiu tavęs Roe,ar būsi mano mergina? - kąąąąąąąą ąąąąą? Širdis į kulnis nukrito. Mergina. Jis nori ,kad aš būčiau jo mergina? Mergina, vaikinas.. Vaikinas mergina. Jaučiuosi dar toks vaikas. Bet man jis patinka,kam nepatiktu? Nors ir nebūnam taip dažnai kartu bet galbūt tai pasikeis. Aš pavargau. Pavargau laukti,tiesiog noriu priklausyti kažkam. Kiekvienas pasirinkimas veda prie kito. Kai kurie gali pakeisti viską, nuo jų priklauso kiekviena likusi tavo gyvenimo akimirką.

- Tu tai pat man patinki,aš tai pat galvojiu apie tave dažniau nei apie kitus žmones. -ranka patraukiau ant veido užkritusias garbanas. - Niekada manęs nepaliksi?

- Niekada.

- Aš žinau ,kad tu meluoji. Bet malonu tai girdėti.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now